ajoin viimeviikosta kotia yöllä ja sitte taas puoli matkassa tajusin et pyörä menee hädintuskin 100. . annoin rajotinta ja huomasin et alko taas röpöttää 9.tonnin jälkee.. viime huollon jälkee oli oikeesti sellane olo et jos tää levii ni potkin suohon. nyt olin sitte viikon isosena ja ku tulin kotia, vein heinäkuorman ja tulin onnesta soikeena et lähen ajamaa, en saanu koko *läjää ees käyntiin startista..kuuluu vaa putkesta suhinaa, ei oo venttiilien ajotus iha kohallaan..sit työnsin sitä hiki päässä vartin, ja sit ku se erehty käyntiin annoin happee ihan viimistä päivää.. annoin joka vaihteella rajottimeen (kaikilla joilla jakso vetää sinne) ja joka mäkeen ja kurviin pakko alennusvaihdetta.. tuntu iha pahalta mut hävis enimmät *tutukset.. keuliminenki onnistu ihan kakkosella ku vetäs ilman kytkintä sen sisään
alkaa oikeesti syömään aika lailla! tekis mieli huudattaa oikeesti se vartti jossain kakkosella kumia maahan ja jos ei hajoo ni ajaa satasta laiturilta järvee! tehtaalla on oikeesti vähä ongelmia, suunnitellaa ja totetutetaan tehoton nelari, laitetaan se "menevän" näköseen laatikoon ja sitte myydään cbr.n rinnalle! Vielä sitä autoo ootellessa vois sahatakki satasta, mut jos nelari syö 6litraa sadalle ni ei paljon naurata. ja ainoo merkkihuolto joka ottaa vastaan ois yli sadan kilsan päässä! ja tietenki kuluttaja maksaa viulut. Kaiken kukkuraks on ottanu ruostetta mittariston ympärille kate rautoihin. . ja ei, pyörä ei seiso pihalla eikä kosteassa, alumiini osat hapettuisi liian nopeasti. Ei ketää kiinnostas ostaa riejuu ens keväänä?