Mulla ei oo noi eg tulpat kestäny missään vehkeessä viikkoa pitempään, ex apikassakin kesti kaks ajokertaa. Suosittelen denson tulppia, tuntuu olevan kestävämpiä kuin ngk:t
Mitenkäs sä siinä oot onnistunu? Itellä hajonnu kaikista laitteista muut densot paitsi iridiumit... Isossa ja pienemmässä detsissä ollu aina NGK:n BR9EG ja ei oo kertaakaan hajonnu.
Jaa-a, mulla nyt viimeset varmaan 5 tulppaa ollu denson br9eg vastaavaa mallia ja on kestäny paljon pitempään kuin ngk Mäxässä, hussessa ja detsissä ngk eg:t hajoillu nopeesti, mutta normi es tulpat on kyllä kestäny
Lataa se korjausopas ja kato sieltä niitä ohjearvoja ja mittausohjeita. Kannattaa myös tarkistaa ne johot, nimittäin itellä oli kipiä hukassa juurikin vanhan johtopatentin vuoksi.
Jos täältä joku asuu nokialla, niin saa halutessaan ilmaiseksi paketissa olevat jarrupalat. Muistaakseni taakse, mutta on pari vuotta ostosta aikaa, niin ei varmasti muista.
Käyn tampereella töissä että sieltäkin voi tulla hakemaan mikäli asuu sielläpäin. Kaupan päälle vielä jotain mikuni/dellorto/mitä lie muutama suutin, nuo on tosin pv:n kaasariin.
Kuinka pitkää porukkaa dt-kuskit yleensä on? Oon menossa huomenna kattomaan detsiä ja mahd. ostamaan jos on hyvä, onko liian iso vekotin 168cm tyypille? (Joo tiedän, huomennahan sen näkee, mut ois kiva kuulla kokemuksia
E: ja minkäslaista sisäänajoa porukat on ajanu detsillä? Riittääkö esim. 500km rauhallista ajoa välttäen pitkiä täyskaasujaksoja ja suuria kierroksia? Ja entä säädöt? Kannattaako säätää rikkaammalle?
Mä oon sua n. 10cm pitempi ja enska malli(RE) 95mm koiranluilla tekee jo vähäsen tiukkaa yltää molemmilla jaloilla maahan. Mutta vakio korkusena ainakin onnistuu ajaminen varmasti hyvin ja esim. valoihin pysähtyessä riittää hyvin että toinen jalka yltää maahan
Noniin, tulipahan ostetua detsi kotiin, ihan hyvin yltää jalat maahan, vaikka koiran luut onkin, molemmat jalat yltää niin että kantapää vähän ilmassa.
Ei taida kellään Suomessa olla vielä Big One teharia detsiin? Britanniasta saa tilattua 130e+ postit ja krominen 160e+ postit, ilman änkkää. Taitaa lähteä moinen tilaukseen kunhan nyt ensin vastaisivat sähköpostiin.
Kysymys kaksi, kuuluuko Detsissä palaa öljyvalo vapaalla? Ajaessa ei pala ja öljyä on varmasti tarpeeksi.
Juu eipä ihan kovin montaa ole näkynyt detseissä noita Big onen putkiloita. Kyllä kuuluu palaa, on "tarkistus", että polttimo palaa. Eli jos öljyvalo EI pala vapaalla niin sitten välittömästi tarkistat polttimon ja vaihdat sen uuteen jos palanut.
Käyköhän mun Detsi liian laihalla talvikeleille, kun konetta joutuu lämmittämään pitkään ennenkuin vastaa kaasuun ilman ryyppyä booaamatta? Kiinni tällä hetkellä edellisen omistajan laittamat talvisäädöt. Ryyppy päällä käynnistyy n. +3 asteisesta tallista parilla polkasulla ja booaa aluksi ryyppy päällä. Myös tyhjäkäynti on kylmänä aluksi n. 2500 kierroksessa, mistä se laskee n. puolen minuutin käymisen jälkeen normaalille tasolle. Myös koneen ollessa lämmin, niin kun lyö kaasun nopeasti auki tyhjäkäynniltä niin booaa aivan vähän ja sitten nostaa kierrokset.
Mikäs teiän mielest ois paras putki detsiin? Itelle mieleen ois semmonen jossa tehokäyrä ois melko tasanen. Vakioputkessa tulee hirvee lasku tehokäyrässä about 6k rpm .