Prätkä jätkä kirjoitti:Ei oo kivaa, eikä järkevää, mutta mikäli taukoja sopivasti pidät ja ajotapa kunnossa niin ei se pyörä siitä hajoa, ajaahan noi esim. päitsiäkin ihan minimitauoilla kokopäivän aamusta iltaan ja hyvin kestää koneet.
Enempi minä olisin huolissani miten renkaat ja oma perse kestää ajella tommosta matkaa 120 vauhdilla kun renkaat täristää ja kuluu suht äkäseen, ja eise kotkan penkkikään mikään matkasohva ole.
Prätkä jätkä kirjoitti:Joo, se on vieläkin kovempi rasitus pyörälle ku joku katujätkän matka-ajo pari sataa kilsaa
tumppiq kirjoitti:Mitä kaikkia lukkoja kotarissa pitää olla, että vakuutus korvaa jos pyörä varastetaan? Riittääkö tuollanen tavallinen virtalukko pelkästään?
Mmakkee kirjoitti:Prätkä jätkä kirjoitti:Joo, se on vieläkin kovempi rasitus pyörälle ku joku katujätkän matka-ajo pari sataa kilsaa
Ei niitä voi oikeen edes verrata.
Sibbis kirjoitti:Mikähän tossa kotarin mittarissa vois olla ku näyttää nopeuden n. 40km/h asti ja sen jälkee näyttää vaan 0km/h? Mittari myös sammuilee välillä ajossa.
Mmakkee kirjoitti:tumppiq kirjoitti:Mitä kaikkia lukkoja kotarissa pitää olla, että vakuutus korvaa jos pyörä varastetaan? Riittääkö tuollanen tavallinen virtalukko pelkästään?
Rattilukko pitää olla.
--jonn-- kirjoitti:Paljonko menis rahaa kotarin pitämisee jos sillä ajais n. 15 000 km ?
Eli öljyt,männänvaihot, konerempat yms ?