hei !
1.
männällä oli ajettu todennäköisesti liikaa, varmaankin se max 25tkm kestotesti jonka olen todennut monesti 15vuoden aikana. 2-renkaisella männällä jos vain etenkin jos se oli Asso Werke alkuper..
2.
mp-racing on mitä todennäköisemmin kusettanut sua osien hinnassa ja Oktaani asiassa. Oktaanista ei ollut leikkaaminen kiinni, mutta Planetissa/raptorissa E95 toimii 1,55~1,8mm Squishilla , sitten kun Squish on 0,8~1,2mm kuten pitäiskin olla olisi käytettävä aina E98 tai parempaa. (huom ! että kirjoitin aikamuodossa <-2010 vuodet)
Veloittavat esim Assosta 180~200e kun sen saa 100e hintaan muualta. tai ottavat OEM Juusto ketjuista ja rattaista hinnan, josta jo puolella summalla saat 1000cc kestävät ketjut/rattaat.
3.
kannattaisi tarkistaa vielä kerran varmuuden vuoksi ne TT osat, eli Dellorto PHBH28bd kaikki suuttimet yms neula/seosputkikin. ja TT ilmanottoputket (pitäisi olla Raptorissa jo vakiona A1 kuosissa tehtaalta tullessa..) ja NGK BR9EG tai B9EG tulppa.
P-suutin 125, Tk-seosputki B65, tk-suutin 65 TTnä.
Samaten pakoputki, jos se on alkuperäinen mukaanlukien tukkoinen euro2/euro3 kammio äänevaimennin. Jottei pakoputkessa ole mitään kuristuksia alkukäyrän suuaukolla kuten suppilo kartio pistehitsillä kiinni.
4.
tulevat kesät pääset helpommalla ja laadukkaammin/edullisemmin kun vältät mp-rahatusta ja heidän neuvoja. Minulla ei ole mitään kaunaa tms kyseistä paikkaa kohtaan, se nyt vaan on fakta että he eivät asioitaan hallitse cagivoiden suhteen.
hyvää tulevaa kesää. malttia ja valttia kevään kylmille ajokeleille, jotta vältät lämppärit, jos tyttö halajaa ajella aikaisten. suosittelen peittämään syyläristä enemmän kuin 20%
yms yms vinkkejä piisaa jos päädyt lukemaan Cagiva foorumiani.
T.markus
ps. 15 vuotta rakentanut ja keräillyt Cagivoita, joskin harrastus alkoi jo 8-vuotiaana ekalla cagiva tuotteellla. nyt 30v ikää. Minulla ei ole mitään intressiä valehdella tai puhua ympäripyöreitä cagivoista.