Evoluxione kirjoitti:Mites ku teillä joillain on kokemusta tästä pyöräst niin mitä vikoja täs on? Kui paljo kulkee/kiihtyykö? Rasittuuko esim. ranteet ajossa kyykky ku on. Onko mukava ajaa esim. matkaa tai sit vaan kaupungis?
Ois tää vähän hakuses ku sais nii halval käytettynä nii ois kiva tietää vähän faktoja täst pyöräst. Ja sit viel viimeseks saako tätä -10 mallina ja paljon maksaa uutena?
-[reaper]- kirjoitti:Evoluxione kirjoitti:Mites ku teillä joillain on kokemusta tästä pyöräst niin mitä vikoja täs on? Kui paljo kulkee/kiihtyykö? Rasittuuko esim. ranteet ajossa kyykky ku on. Onko mukava ajaa esim. matkaa tai sit vaan kaupungis?
Ois tää vähän hakuses ku sais nii halval käytettynä nii ois kiva tietää vähän faktoja täst pyöräst. Ja sit viel viimeseks saako tätä -10 mallina ja paljon maksaa uutena?
Itellä ei oo pyörässä mitään vikoja ollu ja 9k ny mittaris, kihtyy ihan normisti nelariks eli ei mitenkään erittäin nopeasti, huiput on mittariin 128 ja sit ottaa rajotin vastaan eli oikeeta about 120. Ei rasitu ranteet ja matkaa pystyy mukavastikkin ajaa. Bensaa ei vie kuin 3-4l l/100km eli ei mikään päätä huimaava kulutus. Liikenteen mukana pysyy ihan hyvin eikä jää motarilla jalkoihin.-10 mallista en osaa snoa mut uutena maksaa about 3200-3600€liikkestä riippuen.
samuli91 kirjoitti:Ite oon saanu raskaammilla väleillä, uudella paksummalla (olikohan 2'') kokoputkistolla + änkällä , vaparilla ja oikeilla kaasarin säädöillä hyvissä olosuhteissa sen 135-140kmh. Mittarihan kusee sen 10kmh eli 130 aika lähellä. Sitten otti rajoitin vastaan siinä 10k kierroksen kohdalla. Noin laajoillakin muutoksilla ei siis paljoa hyödy
käänks kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Ite oon saanu raskaammilla väleillä, uudella paksummalla (olikohan 2'') kokoputkistolla + änkällä , vaparilla ja oikeilla kaasarin säädöillä hyvissä olosuhteissa sen 135-140kmh. Mittarihan kusee sen 10kmh eli 130 aika lähellä. Sitten otti rajoitin vastaan siinä 10k kierroksen kohdalla. Noin laajoillakin muutoksilla ei siis paljoa hyödy
Ei noi mitenkään hirveen laajoja muutoksia oo ja jos nelarista saa noilla ~10 km/h lisää, niin voisin sanoa että jopa kannattaa tehdä noi (joihinkin pyöriin saa teharilla joka maksaa 500e justiinsa pari km/h lisää). Tähän ei varmaan ees maksa paljoa tehari, vai? Ja oliko noi kaasarin säädöt vaan jotain suutinten vaihtoo + pikkusäätöö? Mites oliko vakioputsarissa joku kuri vai vai pistikkö kokonaan uuden putsarin?