Varsinaisia teholukemia on paha sanoa koska vaihtelee tehopenkkien mukaan. Mutta näissä kilpapyörissä eli temmissä, kotarissa, gasgaseissa (ec/sm) ja hussen wr:ssä on kaikissa suunnilleen saman verran tehoa, eli vähän enemmän ku noissa katukevareissa. Heitetään nyt vaikka että näissä ~35hp takaselta ja katupeleissä ~30hp takaselta niin tuskin ihan mettään menee. Toki jos esim katuhusseen sm/wre alkaa 144c kittiä, isompaa kaasaria, parempaa läppärunkoa ja teharia laitteleen niin alkaa jo saavuttaa kisapiikkien teholukemia, mutta yhtälailla esim kotariin saa 144cc ja jopa 200cc kittiä, isompaa kaasaria ja teharia jonka jälkeen tehoero taas saavutetaan. Eli noita vois "tappivireiks" sanoa. Mutta kyllä nää vakio täystehohilppeillä joille nämä on suunniteltu ni liikkuu jo ihan tarpeeks kivasti ja lähtee kyllä hätäseen viivalta, nousee keula yms että hauskaa saa pidettyä. On rahan arvosia pelejä.