Rieju MRX 125 4T

sebuzz
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
31.10.2007 22:39

ViestiKirjoittanut sebuzz » 9.6.2009 1:24

..
Viimeksi muokannut sebuzz päivämäärä 10.6.2009 2:12, muokattu yhteensä 1 kerran
riejumrx125
Liittynyt:
25.3.2009 19:33

ViestiKirjoittanut riejumrx125 » 9.6.2009 12:08

Donppa kirjoitti:
Pistin tankin täyteen ja nollasin tripin, infoon ku pitää vaihtaa varatankille


Tripin? Mistä semmonen löytyy?
Mr.X
Pyörä:
Rieju MRX 125, 4 pyörä: Mazda 323F 1.8 GT
Paikkakunta:
Jossain jumalan selän takana
Liittynyt:
20.2.2006 18:40

ViestiKirjoittanut Mr.X » 9.6.2009 20:19

Mr.X kirjoitti:Onko kukaan säätäny/kiristäny nokkaketjua? Miten hankalaa mahtaa olla?

Ei enää mitään asiaan liittyvää
Vituttaa ei saa, kun kortti kuivahtaa.
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 9.6.2009 21:26

riejumrx125 kirjoitti:
Donppa kirjoitti:
Pistin tankin täyteen ja nollasin tripin, infoon ku pitää vaihtaa varatankille


Tripin? Mistä semmonen löytyy?

digitaalimittarillisissa riejuissa voi vaihtaa näytön 'asetusta'. sitä vaihdetaan ohjaustangossa olevasta mode napista.
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
sebuzz
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
31.10.2007 22:39

ViestiKirjoittanut sebuzz » 10.6.2009 2:14

Mites tätä vehettä voi korottaa? Onko iskarin alla toista reikää iskarille, vai pitääkö tehä koropala? Jos pitää niin millasen koropalan ootte tehny?
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 11.6.2009 19:10

Helpoiten saat korotettua, kun teet toisen reijän tonne iskarin yläpäähän (tavallaan sisemmälle kun sen vanhan reijän). Ite tein kyllä aika monimutkaset palat tonne alapäähän.
Ei pyörää, ei elämää.
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 13.6.2009 23:32

riejumrx125 kirjoitti:
Tripin? Mistä semmonen löytyy?


Sitä ohjaustangossa olevaa nappia painelee kunnes näytöllä on km-lukema ja laidassa lukee TD. Sit painaa pitkää nii nollaantuu. Sulla varmaa analogi mittari ku et tota tienny?

Nollasin mittarin, tankkasin täyteen. Varatankille vaihtaessa mittarissa oli n. 156 km :s Tankilla mahtui 5,11 litraa, eli laskujeni mukaan kulutus oli n. 3,2 l/100km
Kulutuksessa ei mitään yllättävää, mutta toi pieni päätankin koko oli varmaan syynä siihen että tarvi usein tankata.

Asiasta toiseen, taas puristukset kadoksissa :x Ei auta ku taas viiä takuukorjauksee venttiilit säädätettäväks, toivottavasti nyt alkaa toimii sen jälkee
Josky
Pyörä:
Derbi GPR
Liittynyt:
19.7.2007 18:16

ViestiKirjoittanut Josky » 15.6.2009 16:13

Myykää joku SMX varsinais-suomest
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 15.6.2009 20:49

Donppa: Itellä auttoi puristuksiin uusi mäntä (ja pytty). Kuinka paljon sulla ajettu?
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 17.6.2009 21:04

n. 4300 km... Tietääkseni edes 2t piikkeihin ei tarvitse mäntää/sylinteriä näin pian vaihtaa. :lol:
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 17.6.2009 21:28

Ei tarvitsekaan. Itsellä oli ajettu 20 000. Ja voi olla, että 150-kitissä on muutenkin paremmat puristukset.
dilledong
Paikkakunta:
Nilsiä
Liittynyt:
4.11.2006 13:36

ViestiKirjoittanut dilledong » 18.6.2009 11:11

Nyt on omasta riejusta yks uus kuva, kun tuli vähä laitettua talven aikana ;P kommentoikaa mitä mieltä ootte :)
SukkaBomber
Pyörä:
2Pyörää:Derbi Senda -08 4Pyörää: Bmw e36 325
Paikkakunta:
Juuka City
Liittynyt:
27.2.2008 21:38

ViestiKirjoittanut SukkaBomber » 24.6.2009 14:42

Dodii nyt on moottori kiinni, pitäs vaan sähköt laitella ja toivoo että ei ota kaasari tankkiin kiinni :D
leluu-
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
9.2.2009 21:43

ViestiKirjoittanut leluu- » 26.6.2009 17:12

Mitäs tällänen Rieju liikkuu mittariin / oikeeta? Tulisko huippuihin paljon lisää jos laittaa 175cc ton vakiopytyn tilalle? Et meniskö edes 130 jos ois 175cc?
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 26.6.2009 17:38

Mikä pytty mihin koneeseen? Huiput ei kasva pytyn vaihdolla, ellet koneista kantta. Alakierroksille vääntöä kyllä tulee.