Tuo pulssianturi ei ole servon ohjainboksi edes kokonsa puolesta ja pulssianturilla tarkoitetaan muutoinkin sytytyksen pickup coilia. 5-johtoisten ohjainboksit on reilusti isompia ja näyttävät tältä:
http://i87.photobucket.com/albums/k148/ ... CF0636.jpgServolle boksi kytketään näin
http://cdn.bikechatforums.com/files/ypvsf2_ignition.png (kuva RD 350)
Eli ohjaimessa on 3 pyörään kytkettävää johtoa aivan kuten siinä 3 johtoisessakin servossa. 1 on maa, 1 on virta virtalukon jälkeen ja yksi on kierrossignaalin johto joka tulee cdil:tä. Johtojen värit poikkeaa riippuen siitä onko servo ja boksi RD 125/350 tai esim tzr mallista, mutta peruskytkentä on silti tuo. RD 350 mallin johtojen värit tuossa jo näkyikin ja tässä on 125 RD mallin kytkentäkaavio josta näet sen johtojen värit mikäli käytät sen ohjainboksia:
http://www.mediafire.com/?0mywhyclzog (16 boksi 15 servo)
Servot ja boksit toimii ristiin, eli voi yhdistää vaikka RD 350 boksin TZR servoon ja nämä sitten esim vaikka RD 125 malliin. Servojen avautumakierrokset poikkeaa toisistaan eri ohjainboksien välillä, mutta mitään ihan hirmusuuria eroja ei niiden välillä kuitenkaan ole. Kaikissa on kuitenkin ypvs venttiili kiinni alakierroksilla ja auki yläkierroksilla, joka on pääasia.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein