Suzuki RG GAMMA 125

makgel
Paikkakunta:
rauma
Liittynyt:
19.4.2006 21:39

ViestiKirjoittanut makgel » 6.8.2006 19:36

En nyt o varma et kuuluuk tää tänne mut mistäköhä sais apuu tohon tangon tärinään.. On lucaksen stonga ja ylemmillä kieroksilla alkaa täristää niin pirusti.
M|klu
Paikkakunta:
elimäki-city
Liittynyt:
3.1.2005 22:59

ViestiKirjoittanut M|klu » 6.8.2006 22:30

millanen stonga? krossi luulisin.. kiristä kunnolla kaikki pultit.. myös palikoiden jotka kiinni t-palassa..ite en ole suurempaa tärinää huomannu..
-Late
Liittynyt:
28.6.2005 21:35

ViestiKirjoittanut -Late » 7.8.2006 0:07

siihen tangon tärinään ei paljon muu auta kuin kunnon painot tangon päihin.. mulla tekee ihan samaa.
makgel
Paikkakunta:
rauma
Liittynyt:
19.4.2006 21:39

ViestiKirjoittanut makgel » 7.8.2006 17:11

Pitää kokeilla noita tangonpainoja ja kiristää kaikki mahdollinen :D ku vissii ei o kummassakaa päässä noita painoja eikä o tullu miettineeks et se vois johtua noist painoista.. En o kerenny kattoo ku oon lomilla mut pitää pistää tilaukseen painot ja kattella niitä et onk pultit löysällä..
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38
p-a servomoottori

ViestiKirjoittanut RG125 » 7.8.2006 20:35

Voiskohan joku kertoa kuinka pakoaukonsäätimen servomoottori tulee kasata pyttyyn? Menee yli ymmärryksen tollaset ihmeviritykset...
M|klu
Paikkakunta:
elimäki-city
Liittynyt:
3.1.2005 22:59

ViestiKirjoittanut M|klu » 8.8.2006 10:01

purkasitko sen ihan kokonaan vai vaan ne 3 kuusiokoloa irti? ja jollain oli se gamman korjaus opas... olisiko mahdollista saada räjäytys kuvia koneesta nettiin?
Edit1.
tässä kuva siitä (klik). osaisko kukaan sanoa mikä toi punanen osa tossa muuten on :D.
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 8.8.2006 16:01

M|klu kirjoitti:purkasitko sen ihan kokonaan vai vaan ne 3 kuusiokoloa irti? ja jollain oli se gamman korjaus opas... olisiko mahdollista saada räjäytys kuvia koneesta nettiin?
Edit1.
tässä kuva siitä (klik). osaisko kukaan sanoa mikä toi punanen osa tossa muuten on :D.


kyllähän minä sen muuten osaisin kasata, mutta sillä vaan, että pitääkö sen p-leen ropelli kasata jännityksessä ja kumpaan suuntaan siinä tapauksessa ja kuinka paljon sitä pitäs pyörittää :S
imake
Liittynyt:
4.4.2005 19:36

ViestiKirjoittanut imake » 8.8.2006 16:33

tuolla gamman räjäytyskuvat -----> http://www.pieces-suzuki.com/suzuki-rec ... upid=3449#
Krisu1
Pyörä:
Honda Xr 80
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
30.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut Krisu1 » 11.8.2006 22:09

Nyt tarvittaisiiin pikaista apua et pääsisin äkkiä ajelemaan ku koulutki alkaa maanantaina jo:S
ajelin tuossa 41:s tiellä kaasupohjassa n.15 km pysähdyin eräälle tielle ja soitin puhelun kaverille,bensahananhan oli ääny päällesiinä vaiheessa ja muutenkin pyörä oli vapaalla.

Aloin katselemaan että mitä helvettiä ku suzukin alla on iso lammikko bensaa ja lätäkkö kasvos ja kasvos:S
Syyksi huomasin sen et ku avaan sen bensahanan niin kummastakin ylivuotoletkusta tulee bensaa oikein niin että virtaa:/

Ja tuo Mikunin kaasutin on mulle sen verran outo että,(kokemusta dellortoista sekä bingeistä..:) että mikäs tuon ylivuotamisen aiheuttaa?:S
Katso ilmoitukseni! Myynnissä piikkinen Suzuki Rg:ee -89 osina/koko pyörä+poppilaitteet ja peli/nettikone.Myöskin Nokian N95 8Gb,tarjoa ihmeessä!
Tulkki
Paikkakunta:
Virolahti
Liittynyt:
7.11.2004 21:08

ViestiKirjoittanut Tulkki » 11.8.2006 22:11

Koho jumissa luultavasti....
Jos jokin asia on varma niin sillon se on aivan varma
M|klu
Paikkakunta:
elimäki-city
Liittynyt:
3.1.2005 22:59

ViestiKirjoittanut M|klu » 11.8.2006 23:16

tai jtn paskaa vaan esim neulaventtiilissä. noin 20min homma avata ,putsata ja laittaa takaisin.
TD
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
30.5.2003 16:55

ViestiKirjoittanut TD » 12.8.2006 3:48

Kertokaa vaan mulle miten vitussa nuin nopeaa saat kaasarin auki rg:stä :D. Ittellä ainaki meni vitun kauan :D
M|klu
Paikkakunta:
elimäki-city
Liittynyt:
3.1.2005 22:59

ViestiKirjoittanut M|klu » 12.8.2006 8:11

:D eihän siinä tarvi edes ottaa tankkia pois..1.vaijerit irti 2.imukaulan pultit ja ilmanputsarin klemmari 3.ujutat pois sen 4.avaus ja putsaus 5.vaijerit kiini 6imukaulan pultitkiinni ja putsarin klemmari kiinni. the end
Krisu1
Pyörä:
Honda Xr 80
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
30.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut Krisu1 » 12.8.2006 14:14

Itseasiassa imukaulaa en mää ottanu ees auki mut silti aikaa meni vaikka kuinka kauan:DOn muuten mahtavat imuäänet ilman ilmanpuhdistinta :-O,avasin juu eilen kaasuttimen ja availin niitä suuttimia ja puhaltelin:D.
Mutta pistin sitten kaasuttimen kiinni ja avasin pensahana, ja ei perkele bensaa vaan tippuu:S

Mistäs sen sitten tietää et se koho on rikki tai jotain,ihan hyvin liikkuu jne..:S Vai oiskohan neula vääntynyt,tjsp?:S Ja nyt aattelin kai jostain tilailla hiukan isompaa kaasutinta.Pikkusen yli 30mm ois aikasta passeli, ja 50cc.nl:stä voisi ne Boyesenin läpät,tilata vaikka jotkut niitä huonoiksi haukkuukin.Joudunkohan isomman imukaulan tilaamaan jostakin isommalle kaasarille vai sopiiko vakioon,vakio imukaulahan on jotain kumia ..
Katso ilmoitukseni! Myynnissä piikkinen Suzuki Rg:ee -89 osina/koko pyörä+poppilaitteet ja peli/nettikone.Myöskin Nokian N95 8Gb,tarjoa ihmeessä!
M|klu
Paikkakunta:
elimäki-city
Liittynyt:
3.1.2005 22:59

ViestiKirjoittanut M|klu » 12.8.2006 17:29

imu on 28mm joten ilman et viilaat et saa hyötyä irti..ja puritko neulaventtiilin myös kokonaan... kato et koho on kunnos ja oikein laitettu sinne :D