katteiden kanssa on vähän ongelmia, tai siis saada niitä maahan. . ite tuli hörpättyä vähän ylimääräistä keulinta kulmaa. . tuli kyllä tehtyä oma ennätys, mut noin 50 vauhti tuhoaa katteita aika kivasti
rekisterilippa (omavalmiste) 8 eri osaan, kilpi mutkalle ja pari reikää, vilkkuja kolme,takavalo,takakate (korjasin kyllä kuidulla, tuli samalla tehtyä "scoopit" molemmin puolin..), sivukate,kahvapaino,peiliin naarmuja ja sit se jalkatappi/vaihdepoljin adapteri napsahti poikki ja jalka repeyty rungosta irti. . maalasin rungon uudestaan, lakkana vähän normaalista poikkeava. sit hitsasin sen rungon ja jalan,niputin joka ikisen sähköjohdon uudelleen, käytin sähköliikkeestä noutamaani "sukkaa" ja kymmeniä nippusiteitä, eipähän enää irvistele joka suuntaan.. sit tuli samalla tehtyä pari juttua mitkä on siirtyny, maalasin ne f1 peilit ja takajalkatapit mustalla ja vedin saman lakan kun runkoon, ei enää erotu ne takatapit niin selvästi
pitää talven mittaan varmaan tehdä se takakate kunnolla, nyt on vaan pohjamaalissa et pääsee eteenpäin, hioo sit samalla viimisen päälle kun alottelee noita auton puskuri sätöksiä. tulee sormet kutiamaan kuidusta
nyt lähinnä oottelen että vakuutus, tai siis valtuutettu merkkihuolto sais ne korvatut katteet ja muut osat maahan sekä sitä että uus rekisterilippa kuivas, tulee kokonaan kuidusta..vilkkuina tällähetkellä pelkät polttimot ja takavalokin on aika tuning
kuviakin voisin laitella kunhan joskus tulee eksyttyä koneelle kotona, ja vois melkein luvata että ei tule samanlaista vastaan, ja yhtään kaatuma jälkee ei talven jälkeen enää löydä. ja tarkotuksena olis pitää pyörä "alkuperäisen näköisenä" eli muutoksia tulee paljon, mutta ne on pieniä ja harkituja,niin ettei äkkiseltään edes huomaa. Pyörä tulee myyntiin heti kun saan uuden sivukatteen ja em. osat, eikä tällästä pintavauriota kannata pelätä, varsinkaan kun kaikki korjataan asiallisesti..