Hoseer kirjoitti:Nyt kävi sillee naapuri ajo pyörää päi ja se kaatu siittä maahan meni maskista peili irti ja se kupu rikki sitte kylki ja tankkii lommo ja maali lähti. Pitääkö toi muka paikkaansa et maksaa yli 5000e niitten korjaaminen kävin kysyyn ni sano et maksaa sen verran ku tulee uudet katteet ja ne maalataan.
Hoseer kirjoitti:Nyt kävi sillee naapuri ajo pyörää päi ja se kaatu siittä maahan meni maskista peili irti ja se kupu rikki sitte kylki ja tankkii lommo ja maali lähti. Pitääkö toi muka paikkaansa et maksaa yli 5000e niitten korjaaminen kävin kysyyn ni sano et maksaa sen verran ku tulee uudet katteet ja ne maalataan.
Antonna kirjoitti:Tänään kun tutkiskelin omaa sylinteriä huomasin, että jostain syystä sylinterinä on Gilardoni#2 60433?! Eihän vuoden 2007 mitossa sellaista pitäisi olla tietopankin mukaan? Edellinen omistaja vissii kusetti ku tehtiin kauppoja.
Rieju_poika kirjoitti:Ennen tarvi about 6rpm. kierroksia 100km/h vauhtiin,
niin nyt 100km/h vauhdissa kierrokset on jokusen 7200rpm. Välit yms. muut samaa, mitä ennenkin
Aramid kirjoitti:Mietippä nyt kahdesti....
Jos on oikeasti ilmennyt tuollainen vika niin syitä ovat esimerksi:
- Kulunut takarengas, jolloin samoilla kierroksilla kuljetaankin lyhyempi matka, mutta takarenkaan pitää muuttua todella dramaattisesti jotta kierrokset putoavat noin paljon.
- Vaihdettu isompi eturengas, jolloin nopeusmittari näyttää liian vähän
- Kytkin luistaa, mutta sen pitäisi huomata kiihdyttäessä.
- Kuljettajan muistissa on vikaa.