Miksu_12 kirjoitti:eli siis raptor on tosi hyvä jos vaan ottaa kurit pois ja ehkä teharin hommaa ja sit ostaa uuden paremman akun? olenko oikeassa vai onko se ihan paska silti?
Miksu_12 kirjoitti:anteeksi jo etu käteen kun tämä ei ole moottoripyörä keskustelu palsta, mutta kun pitäis viel tietää että kuinka usein sit moottoripyöriä pitää katsastaa? kysyn kun teillä on tota tietoo!
Miksu_12 kirjoitti:ok ja kiitos tiedosta ja pistääkää niitä paikkoja mistä sais käytetyn raptorin ostattuu tai sit jos joku on myymäs puolentoista vuoden sisään oman raptorinsa?
Se mikä tuola myyntipuolella on ni se on Planet, Raptori tuli vasta -04 ja sitä ennen se oli planet. Suuria eroja noissa ei oo, penkki on vähän erinäkönen, ei oikeen muuta. Mutta koskas sä sen raptorin tarvisit, nimittäin ens kesän jälkeen/seuraavana keväänä vois olla toi mun pyörä myynnissä kun saan isomman kortin, kuvia löytyy galleriasta.Miksu_12 kirjoitti:ok ja kiitos tiedosta ja pistääkää niitä paikkoja mistä sais käytetyn raptorin ostattuu tai sit jos joku on myymäs puolentoista vuoden sisään oman raptorinsa?
Mihinhän sitä äsken tuli vastattua, ku näin tän saman viestin tuola uutena topikkina... Mut joo siis siitä hinnasta en kyl tiiä viel, ku kesä aikaa katella. Mut koska sä sen piikin tarttet?Miksu_12 kirjoitti:paljon sä siitä sun raptorista pyydät ajmk???? sekin vaikuttaa...
Laitoin yv:täMiksu_12 kirjoitti:no kyl sä oikein näin tein vahingossa uuden aiheen siitä mut sit poistin sen mut mikä se nickki oli???? ja sit mä täytän 16 tän vuoden lopussa et vuoden pääst kesäsks se olis viimeistään!!! mut kyl voisin vähän aikasemminkin ostaa!! miten sä olisit myymässä niin siitähän se mun osto riippuis...