Tomii.Mutta nopeus ja kiihtyvyys kyllä jää quannonis cebarista jälkeen.
Mistä tiedät? Vai oletko kokeillut?
Enpä kyl ite huomannu kulkemisessa mitään eroa 100km ja 600km ajettunaViitamäki kirjoitti:No eikö sullakaan ole silmiä päässä!? Jos oot sattunu lukemaan sen mp-maailman testin niin varmaan huomasit sen kuvan cbr:n mittarista? Pyörällä ajettu 99km!
Että ei kovin moni nelari noin vähän ajettuna kulje kun sen 100.
Joten jatka sinä vaan testien lukemista, ja osta sitte pyöräs niitten perusteella =)
(Ja anteeksi offtopik!)
Dark Driver kirjoitti:Tomii.Mutta nopeus ja kiihtyvyys kyllä jää quannonis cebarista jälkeen.
Tomiii. kirjoitti:Dark Driver kirjoitti:Tomii.Mutta nopeus ja kiihtyvyys kyllä jää quannonis cebarista jälkeen.
No sen nyt voi kattoa jo teholukemista paperilla. Ja tosha sanottii et 110 menee tasasella.
Ja kyllä minä omiin ja kavereiden kokemuksiin enemmän luotan kuin mp-maailman testeihin. Ei ole pakko uskoa, mutta minä TODELLA tiedän että olen päässyt tasasella 143 mittariin, enkä 100
Dark Driver kirjoitti:Tomiii. kirjoitti:Dark Driver kirjoitti:Tomii.Mutta nopeus ja kiihtyvyys kyllä jää quannonis cebarista jälkeen.
No sen nyt voi kattoa jo teholukemista paperilla. Ja tosha sanottii et 110 menee tasasella.
Ja kyllä minä omiin ja kavereiden kokemuksiin enemmän luotan kuin mp-maailman testeihin. Ei ole pakko uskoa, mutta minä TODELLA tiedän että olen päässyt tasasella 143 mittariin, enkä 100
Niin, mutta hän ei ollut vielä sisäänajanut sitä.
Ja tehoahan nissä on suurinpiirtein saman verran.
Quannon: 9,6Kw ja CBR: 9,7Kw
linkki90 kirjoitti:Omasta mielestäni Quannonilla on tukevampi ajaa kuin cebarilla.