tänään tuli sitten ajettua ihan kunnon lenkki varjolla, kyllä huomasi heti selkeän eron tuohon ex-kymcon kustomiin.
shadowin kone on selkästi kierroskone (2 pyttynen kun on) verrattuna siihen 1 pyttyseen kymcoon mikä mulla oli viime kesän. maantiellä kun heitti 75 vauhdista 5:sta pesään niin vauhti pysyi siinä (vastatuuli oli tosin melkoinen). sitten kun heitti nelosta niin johan alkoi heti kiihtymään. kymco sitä vastoin veti täysin puhtaasti 5 vaihteella 65kmh ylöspäin eikä vastatuuliakaan pahemmin noteerannut, tosin kovemmilla kierroksilla tehoa ei ollut sitten yhtä paljoa kun shadowissa, minkä huomasi ihan jo kiihdyttäessä korkeilla kierroksilla.
5 vaihde lienee shadowissa siis hyvissä olosuhteissa tasaisella/alamäissä käytettävä (tasaus) vaihde. sitten kun sen siihen 90kmh kelasi nelosella ja heitti viitosta niin alkoi jaksaa jo vetää. sitten menikin jo 100kmh pintakaasulla kun sai sen siihen kierrosalueelle
uskon että 120-130kmh mittarinopeudet on ihan mahdollisia hyvissä olosuhteissa (myötätuuli), yläkierroksilla varjo todella herää eloon, ja jos kone pääsee sinne ns."tehopiikille" niin en epäile yhtään etteikö se kulkisi kovaakin
alakierroksilla shadowin mylly ei siis tosiaankaan mitenkään järisyttävän tehokas, vaatii hieman totuttelua uskaltaa kierrättää konetta, mutta ei kai varjo niitä kierroksia pelkää... hieno pyörä se on ominaisuuksiltaan, ajomukavuudessa tuskin tälle löytyy voittajaa! vakaa se on kun mikä maantiellä ajaa, ja mutkapätkällä huomasin että sehän taipuu kun ajatus. mielestäni varjossa on erinomainen runko moottorin tehot huomioon ottaen. kokonaisuutena jäi hyvä kuva pyörästä, kyllä sillä ens kesän mielellään ajelee