TM 125cc

seeimu
Pyörä:
250 nelkku Temmeli
Liittynyt:
13.4.2009 19:29

ViestiKirjoittanut seeimu » 10.1.2010 19:13

minä oon perehtynyt tohon xenonin laittamiseen vähän enemmän ja totesin että haastavaa, iso homma tulee jos aikoo laittaa esim. näihin temmeihin xenonit akulla yms. pyörä lataa niitä.. ei sitä umpioo tarvii vaihtaa, kuhan kattoo ettei xenon häikäse vastaantulevii :P
Johnsson
Pyörä:
kasawika, 300ec
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.8.2006 12:43

ViestiKirjoittanut Johnsson » 11.1.2010 19:45

seeimu kirjoitti:minä oon perehtynyt tohon xenonin laittamiseen vähän enemmän ja totesin että haastavaa, iso homma tulee jos aikoo laittaa esim. näihin temmeihin xenonit akulla yms. pyörä lataa niitä.. ei sitä umpioo tarvii vaihtaa, kuhan kattoo ettei xenon häikäse vastaantulevii :P

äää... mitä turhaan kattoo mihin se xenoni osottaa :lol: . mulla se osotti aluks kolmanteen kerrokseen, mutta vähän kääntelin niin nyt on ihan sopivalla tasolla. Autoilijat tosin välillä väläyttelee valoja vieläki.
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 11.1.2010 21:59

Morjes temmipojat! Ei kukaan sattuis tietämään että mistä toi TM lyhenne tulee? Rupes mietityttää ku taitaa pärrä olla samasta maasta kuin omani ja ulkonäöllisesti pari yhtäläisyyttä:O?
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Måpå199
Liittynyt:
1.1.2008 15:21

ViestiKirjoittanut Måpå199 » 11.1.2010 22:02

PIkaiselle googlettamisella:Nimi "TM" tulee Flenghinin ja Battistellin lapsista, Thomas ja Mirko.
http://www.motot.net/galleria/68114 Kommentoi, saat keksin ;P :D
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 11.1.2010 23:36

Mopojulle kirjoitti:Morjes temmipojat! Ei kukaan sattuis tietämään että mistä toi TM lyhenne tulee? Rupes mietityttää ku taitaa pärrä olla samasta maasta kuin omani ja ulkonäöllisesti pari yhtäläisyyttä:O?

Hm tarkottaa sitten honda montesaa ja niillä ei oo mitään yhtäläisyyksiä muutakun ehkä katteen muotoja.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Samis*
Pyörä:
Tm
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
16.6.2008 19:41

ViestiKirjoittanut Samis* » 18.1.2010 20:16

Miites tarviikos konerempassa noita vaihteiston rattaiden neulalaakereita vaihdella? Kun en ny ihan varma o.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/76486
skugu
Liittynyt:
17.6.2009 1:06

ViestiKirjoittanut skugu » 19.1.2010 18:38

mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin
Samis*
Pyörä:
Tm
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
16.6.2008 19:41

ViestiKirjoittanut Samis* » 19.1.2010 19:20

Ristiinkiristys on myös aika kova sana.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/76486
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 19.1.2010 20:46

skugu kirjoitti:mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin

kiristä ristiin ni ei kansi väänny yms.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 19.1.2010 21:12

Mut kyl se pitää nesteet sisällä, eikä mee joikkeliin ku väännät vaan silleen hillitysti. Perus sääntönä kaikkeen voidaan pitää, sillonku tulee hiki, tekee jotain vääri! :)
Rumilus
Pyörä:
Rieska
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
1.6.2006 12:17

ViestiKirjoittanut Rumilus » 20.1.2010 16:57

skugu kirjoitti:mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin

Poikki ja puolet takasin on aika sopiva!
Ei värillä väliä, kunhan se on musta.
Escalator
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
12.5.2006 19:29

ViestiKirjoittanut Escalator » 21.1.2010 12:23

Nelareissa kannen momentti on noin 30nm. Uskoisin että 20-30nm välillä olis sopiva. Tietty ristiin.
It's a fine line between life and death. Dare to walk on that line?
Jumuli
Pyörä:
Ktm exc 125 ja pv 60cc
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2007 21:32

ViestiKirjoittanut Jumuli » 22.1.2010 15:47

skugu kirjoitti:mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin


naksahdus ja vartti takaasi ;)
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 22.1.2010 17:11

15-18Nm ihan hyvä
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18

ViestiKirjoittanut Throttle » 22.1.2010 17:53

Pitääkö aina nussia pilkkua?