verquu kirjoitti:Öljyvuoto korjattiin laittamalla kuparitahnaa vuodon lähteeseen muistaakseni ss-teamissa keravalla.
Käy ajamassa pitkä lenkki kaasu pohjassa, niin rupeaa taas vuotamaan..
verquu kirjoitti:Öljyvuoto korjattiin laittamalla kuparitahnaa vuodon lähteeseen muistaakseni ss-teamissa keravalla.
verquu kirjoitti:no oon motaria ajellu kaasupohjas ny muutamat kerrat 20-30 min eikä mitään oo vuotanu ?
Olisiko ollut liian rikkaalla ja hajottanut tulpan?liinA kirjoitti:Joo ei ollu taas nii helppo toi säätämine.. ei lähe ees enää käyntii. Mite teil on ollu noi säädöt?
StuntBomber kirjoitti:Laitoin huollossa HoMon TT nii ne laitto muistaaksee vaa neulan toisiks ylinpää loveen, ja muuta isompii säätöi ei oo tehty ;D
liinA kirjoitti:Kellon ympäri säädetty ja käännetty ja väännetty ja nyt alkaa olla aika lähellä. 125 pääsuutin, 41 tyhjä ja neula keskimmäisessä lovessa. Röpöttää ja tuntuu ihan et tukehtuisi bensaan alakierroksilla ja pätkii kummallisesti, liian iso suutin?