Cagiva Mito

Cermi
Pyörä:
Cagiva MiTo-99
Paikkakunta:
Pornainen
Liittynyt:
13.5.2008 18:33
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Cermi » 12.7.2011 13:34

Olisiko kellään mahollisuutta mitata noita pakoputken O-renkaita?
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 12.7.2011 13:47

-jusa- kirjoitti:Sain tuossa sitten itseltäni oikean puolen jalkatapin kiinnikkeen poikki ,, :nolo: että olisiko kellään myydä ? vai saako näitä jostain uutena ? :s

Mp-pitstopista kattelet oisko niissä purkumitoissa tarvitsemaas osaa ja säästät paljon verrattuna uuden ostoon.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 12.7.2011 15:13

Jebis kirjoitti:
-jusa- kirjoitti:Sain tuossa sitten itseltäni oikean puolen jalkatapin kiinnikkeen poikki ,, :nolo: että olisiko kellään myydä ? vai saako näitä jostain uutena ? :s

Mp-pitstopista kattelet oisko niissä purkumitoissa tarvitsemaas osaa ja säästät paljon verrattuna uuden ostoon.

Kiitti muuten vinkistä, pitää pitää mielessä toi sivusto! Näytti siellä olevan tappi+runko 20e, harmi ettei katteita ollut. Taitavat katteet mennä aika nopeasti kolareissa rikki, kai noikin jotain kolaripelejä on?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Tero_94
Pyörä:
Yamaha Wr125 ex-Cagiva Mito
Liittynyt:
31.5.2010 21:46
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Tero_94 » 12.7.2011 18:42

Zande kirjoitti:
Tero_94 kirjoitti:Mikähän on vikana kun lämpömittarin viisari heiluu matka-ajossa ihan omiansa aina 40:stä yli 80:neen. Itse lämmöt eivät kuitenkaan ajossa nouse kuin 60-65 asteeseen...

Jebis kirjoitti:Onhan se liitin siinä sylinterinkannessa varmasti kunnolla ettei heilu tai muuta ?


Tarkistin kyllä kerran, että sen pitäisi olla paikoillaan, pitää vkl ottaa sivu katteet pois että näkee paremmin anturia ja katsoa josko tarvitsee sitten se uusia :s
ppeetu
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2010 15:56
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut ppeetu » 13.7.2011 22:34

Morjes, mitosta pimeni vilkut, aluksi palo mutta ei vilkkunut ja nytte ei pala ollenkaan. Aattelin ekana katsoa vilkkureleen ni osaatteko sanoa missä se vilkkurele mitossa sijaitsee?

Sitte asiasta toisee. Pitäis laittaa mito TT niin mitä palikkaa siihe pitää laittaa? Putki, mitä suosittelette? Pitääkö kaasari laittaa isommaksi? SITTE millaset suuttimet pitää laittaa TT settiin, en oo mistää oikee löytänyt niitä. Kiitos jo etukäteen :)
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 13.7.2011 23:17

ppeetu kirjoitti:Morjes, mitosta pimeni vilkut, aluksi palo mutta ei vilkkunut ja nytte ei pala ollenkaan. Aattelin ekana katsoa vilkkureleen ni osaatteko sanoa missä se vilkkurele mitossa sijaitsee?

Se on siinä kuskin penkin alla sulakkeiden vieressä, itsellä ainakin 2 napainen.
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 13.7.2011 23:34

ppeetu kirjoitti:Sitte asiasta toisee. Pitäis laittaa mito TT niin mitä palikkaa siihe pitää laittaa? Putki, mitä suosittelette? Pitääkö kaasari laittaa isommaksi? SITTE millaset suuttimet pitää laittaa TT settiin, en oo mistää oikee löytänyt niitä. Kiitos jo etukäteen :)

Kuriton putki ja isompi suutin. Ja monet sanovat että nämä ilmanputsarin imuputket tai mitkä ovatkaan, pitäisi myös vaihtaa avarampiin, ellei ne jo vakiona ole.
Itse putkeksi suosittelisin omien kokemusten perusteella kuritonta vakioputkea, se kun jaksaa alhaalta, ettei tarvitse tehopiikillä koko aikaa mennä, mutta kiekuu se silti suht pitkälle ettei meno lopu kovin äkkiä.
Suuttimen koko selviää kokeilemalla, sitä kun on paha sopivaa sanoa näin netin välityksellä pyörää näkemättä/kokeilematta. Mutta suuntaa-antavat arvot löytää Cagiva Mito Workshopmanualista jonka saa ladattua täältä ;)
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 14.7.2011 7:57

ppeetu kirjoitti:Sitte asiasta toisee. Pitäis laittaa mito TT niin mitä palikkaa siihe pitää laittaa? Putki, mitä suosittelette? Pitääkö kaasari laittaa isommaksi? SITTE millaset suuttimet pitää laittaa TT settiin, en oo mistää oikee löytänyt niitä. Kiitos jo etukäteen :)

Sulla näyttää olevan -06 malli, sille ei tarvi tehdä muuta kuin nypätä rännin alkukäyrästä holkki pois ja vaihtaa pääsuutin ~125 kokoon. Tk-suutin ja imuputket on jo vakiona mitkä pitääkin.
ppeetu
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2010 15:56
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut ppeetu » 14.7.2011 15:59

Rossoneri kirjoitti:
ppeetu kirjoitti:Sitte asiasta toisee. Pitäis laittaa mito TT niin mitä palikkaa siihe pitää laittaa? Putki, mitä suosittelette? Pitääkö kaasari laittaa isommaksi? SITTE millaset suuttimet pitää laittaa TT settiin, en oo mistää oikee löytänyt niitä. Kiitos jo etukäteen :)

Sulla näyttää olevan -06 malli, sille ei tarvi tehdä muuta kuin nypätä rännin alkukäyrästä holkki pois ja vaihtaa pääsuutin ~125 kokoon. Tk-suutin ja imuputket on jo vakiona mitkä pitääkin.



Kiitos neuvosta!
manuel_setä
Pyörä:
CH racing WSM -07
Liittynyt:
24.3.2010 18:27
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut manuel_setä » 14.7.2011 16:28

Miten TT:ks noi sp525?
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 15.7.2011 18:42

Tuli mieleen et jos jollai ois ideaa mitennii tuo tekee nykyään sillein et ku esim kierrättelee paikoillaan ja päästää kaasusta niin kierrokset putoaa siihen 3 tuhanteen mut jää siihen "jumittamaan" noin. 5 sekuntiksi? Tämän jälkeen vasta putoaa sinne normaaliin tyhjäkäyntiin.

Itse en ainakaan tulkitsis tota kierrosten leijumiseks, koska ne putoaa normaalisti siihen 3 tuhanteen asti, mut sen jälkeen tuntuu vähäaikaa niiku tyhjäkäynti ois säädetty niin korkeeks, kunnes kierrokset sit hetken pääst putoaa sinne normille tyhjäkäynnille. :s Kaikki kaasuvaijerit ja ryypyt oon tarkistanu enkä ite kyl keksi enää et mist tommone johtuu.
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut proppu » 15.7.2011 18:59

Tuntus et tyhjäkäynti suutin ei oo tarpeeks iso.
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 19.7.2011 1:17

Kenelläkään neuvoja miten saisin nuo jarrusatulaa pitävät 2 kuusiokolopulttia helpoiten auki kun ovat molemmat aivan pyöristyneitä. Hitsivehkeitä ei tähän hätään ole saatavilla. :s

Kuva vielä selventämään:

Kuva
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 19.7.2011 15:29

Jos löytyy iso Torx-kärki, iske se vasaralla siihen ruuvin kantaan, sillä saa aika hyvin mulkkaantuneet kuusiokolot auki. :) Jos ei niin isoa torx-kärkeä löydy, niin taitaa olla helpoin porata se ruuvin kanta pois niin saa jarrusatulan siitä erilleen. Sen jälkeen saa pihdeillä kierrettyä pultin kierreosan irti. :)
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Mikzsu
Pyörä:
Mito -07 TT
Liittynyt:
22.6.2009 22:08
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Mikzsu » 19.7.2011 22:35

Tuli tänää haettua tommone TT Mito talliin. Nyt vaan kaipaan vähä huolto vinkkejä: miten usein ootte vaihtanu öljyjä, mitä öljyjä ootte käyttäny(2-tahti ja laatikko), miten usein ootte pakoaukonsäädintä putsannu, onko vaikee homma tuo pa-säätimen putsaus ja sitte kaikke muuta mitä kannattaa tehä/pitää silmällä?
Jos joku tuntee pakottavaa tarvetta myydä huokeaan hintaan Mitoon tummaa pleksiä, nii hän voi laittaa YV:tä.