Yamaha DT 125R

iamjani4life
Pyörä:
Husqvarna 610SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2011 21:57
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut iamjani4life » 10.3.2012 14:38

selvä, kiitos. DT muuten valmis käykää kattomassa galleriasta kuvat!
T0n1
Pyörä:
Aprilia 125RS ja tunturi tiger S(ikuisuus projektit)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
8.5.2009 19:03
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut T0n1 » 10.3.2012 17:44

Ihan nättihän sun DT:stä tuli :)
sikil4
Pyörä:
Yamaha DT 125R `95
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
19.2.2009 21:29
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut sikil4 » 11.3.2012 15:09

deeteeseen ei vissiin saa 58,2 kokosta mäntää? Eli ilmeisesti mittavirhe? :P eli 58,00 on luultavasti koko. eikö mistään saa halvemmalla kun 95e mäntiä? Moposportilla 40e mutta ei moneen vuoteen ollu varastossa :|
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 11.3.2012 15:53

Ei kyllä kannata luulla noitten kokojen kans! Käy mittauttamassa se jollakin. Ebay, wemoto, yambits jne. ulkomailta ainakin saa edullisia mäntiä!
iamjani4life
Pyörä:
Husqvarna 610SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2011 21:57
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut iamjani4life » 11.3.2012 20:18

mitkä johdot maskiin? (värit, mistä tulee)? toi sähkökaavio on vähän hyödytön, en saa millään valoa palamaan, koitettu että lamppu toimii muttei mitkään johdot tunnu oikealta
eeturi
Pyörä:
Factory Bike Desert YR125, Yamaha DT 125R, BSE 125cc
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
19.7.2009 10:17
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut eeturi » 11.3.2012 21:18

Nyt tarttisin apua! eli siis DT:seen koneremppa nyt ja itte tuli alotettua purku, otin koneen irti rungosta ja alottelin siinä sitten koneenpurkua. otin sylinterin irti ja magneeton irti jne vähän alkuun siis, mutta nyt iski laiskuus ja osaamattomuus, eli jos tässä Turun alueella olis joku osaava kaveri ja laittais ton koneen kuntoon, itte tilaisin osat Yambitsistä ja toisin osat ja koneen sulle jos kiinnostaa! YPVS akselin tartteisin kans uuden jos jollain on ylimäärästä! rahaa tottakai maksaisin korjauksesta jos jotain vain kiinnostaisi! ajattelin myös että olisin ostanut YZ tekniikans suoraa pyörään mutta ei ole sopivaa pyörää mun kukkarolle! laakerit, kiertokanki, stefat, tiivisteet jne tartteisi siis vaihtaa, itte voin laittaa sylinterin ja männän ja käyn itse porauttamassa sylikän jossain koneistamossa. JOS KIINOSTAA LAITA VIESTIÄ S-POSTIIN eeturi131@suomi24.fi!!!
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 11.3.2012 22:14

YPVS-akseleita saapi lähinnä purkuosina tai purkupyöristä, kun eipä niitä kellään oikeen oo ylimääräisiä ehjiä! Ei se koneen aukaisu ole mikään ylivoimainen homma, varsinkin jos on joku minkä tahansa koneen avannut tyyppi kaverina ja apuna!
eeturi
Pyörä:
Factory Bike Desert YR125, Yamaha DT 125R, BSE 125cc
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
19.7.2009 10:17
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut eeturi » 12.3.2012 0:09

_rieska_ kirjoitti:YPVS-akseleita saapi lähinnä purkuosina tai purkupyöristä, kun eipä niitä kellään oikeen oo ylimääräisiä ehjiä! Ei se koneen aukaisu ole mikään ylivoimainen homma, varsinkin jos on joku minkä tahansa koneen avannut tyyppi kaverina ja apuna!


sepä se kun ei ole...
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut tunman » 12.3.2012 15:40

Muuten voisin sun konees rempata mut turhan pitkä matka sun lähtee tuomaa konetta...
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
sikil4
Pyörä:
Yamaha DT 125R `95
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
19.2.2009 21:29
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut sikil4 » 12.3.2012 18:00

_rieska_ kirjoitti:Ei kyllä kannata luulla noitten kokojen kans! Käy mittauttamassa se jollakin. Ebay, wemoto, yambits jne. ulkomailta ainakin saa edullisia mäntiä!


Juu kävinkin mutta sieltä sanottiin 58,5 :lol:
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 12.3.2012 20:07

No voi perkkeles, tuohon on kyllä paha sanoa mitään! Itse kyllä taitaisin viiä jo porattavaksi, kun ei se ole kiva niinä kauniina kesäpäivinä sitten pyörää laittaa.
T0n1
Pyörä:
Aprilia 125RS ja tunturi tiger S(ikuisuus projektit)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
8.5.2009 19:03
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut T0n1 » 12.3.2012 21:14

_rieska_ kirjoitti:No voi perkkeles, tuohon on kyllä paha sanoa mitään! Itse kyllä taitaisin viiä jo porattavaksi, kun ei se ole kiva niinä kauniina kesäpäivinä sitten pyörää laittaa.

Tuo on hyvä idea, koneistamolta pyydät hoonautukse/porautuksen ja männän ym tiivisteet mukaan niin saat kerrasta oikean kokoisen. Tai viet sylinterin sinne ja pyydät, että tilaavat männän. Näin ainakin täälä Jyväskylän alueella homma toimii :D
iamjani4life
Pyörä:
Husqvarna 610SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2011 21:57
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut iamjani4life » 12.3.2012 23:13

Nopeaa vastausta kiitos!! ELI: tankissani on pieni reikä, mitä teen? en uskalla lähteä hitsaamaan tankkia, vaikka vedellä täyttäisinkin.. onko mitään keinoa vai pitääkö ostaa uus tankki? (mul on vanha huonois maaleis oleva tankki jos joku helsingissä asuva ruiskumaalais sen mustaksi voisin maksaa 20-50e riippuen jäljestä) TAI jos joku helsingissä asuva uskaltaa tankin hitsata voin 10-20e maksaa.
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 12.3.2012 23:50

Kemiallinen metalli on ainakin joillakin pitänyt siinä tankissa. Koita sitä ei siinä mitään menetäkkään.
iamjani4life
Pyörä:
Husqvarna 610SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2011 21:57
Re: Yamaha DT 125R

ViestiKirjoittanut iamjani4life » 13.3.2012 0:34

Yrskä_ kirjoitti:Kemiallinen metalli on ainakin joillakin pitänyt siinä tankissa. Koita sitä ei siinä mitään menetäkkään.

Selvä, kiitos neuvosta. Googletin pikkusen ja kuulemma vois oikeestikkin pitää, mutta pysyvästi..? jollain kokemusta? ei paljoo kiinnostais jäädä tienvarteen jossainvaiheessa, vaan tarkotus on että pyörä toimii niinkun pitääkin, tarkotus tehä huolella eikä "vähän sinneppäin" :D