Sugee kirjoitti:Kerroppa vähän tosta etupyörän kevenemisestä. Ku en oo ite tällästä huomannu, vaikka ajan pääasiassa sitä 110km/h. Mutkapätkillä kään en oo kyl mitää pito ongelmii huomannu, vaikka sielläki pää asiassa yli 100mittaris. Jotenki mun mielestä tosi ketterästi duke kulkee aina siihe 112asti. Muna asennossa paljon vaikeempi luonnillsesti ajaa, ku ei oo kauheen luonnollinen asento.
No voi olla kun en mikään keijukainen oo painoltani enkä kooltani muutenkaan ni vaikuttaa mulla vaan enemmän, ja tuntuu vaan semmoselta, että eturenkaan pito heikkenee aavistuksen ja saa puristaa tangosta kovempaa, että pysyy suorassa ja että kääntyilis herkästi jos laskis tangosta irti, mitään ongelmaa se ei aiheuta ajamiseen, mutta tuntuu vaan miellyttävämmältä tiputtaa nopeutta.
Hankala selittää, mutta normaali ilmiö katteettomalla pelillä yleensä tosin ilmenee vasta kovemmassa vauhdissa, ja olen koittanu muna-asentoo ja helpottaa, mutta en jaksa ajaa silleen ku tuntuu jotenki luonnottomalta asennolta.
Ja ei mullakaan oo pidosta muuten valittamista, hyvät renkaat noi on ja uskaltaa kanttaillakin kunnolla.