Sulla käy ihan saatanan laihalla, jos laippa on ylhäällä et saa semmosiin säätöihin ettei röpöttäisi ennen piikkiä, vaihda nyt äkkiä se suutin sinne +170 ettei kilahda ja tt-setissä tulee, luisti, neula, tk ja pääsuutiin, ei muuta.
voin kyllä sanoa että ei paljo tehopiikistä iloa ku loppuu ku seinään ku rupeaa röpöttämään heti ku ottaa piikin isommalla suuttimella ja tällä 140 suuttimella vetää loppuun asti ihan sanomatta mitään
E: 155 suuttimella vetää alhaalta kyllä hyvin mutta sitten ku piikin ottaa niin kuolee ihan pystyyn.... ja 170 suuttimella ei päästä edes piikille
Hussessa sama kaasari ku näissä, niihin kuuluu tt-osissa se suutinputki mutta apriliaan ei tule mitään, tai ainakaan muille ole tullut kuin näköjään sulle.
Hyvää aikaa suunnitella kaikkee ku apikka oottelee pyttyä.. Mutta asiaan, minkälainen homma tuo kaasarin vaihto on 08rx? Joku puhu siitä kaasuasennon tunnistimesta, että se pitäis ohittaa tms, ja ahastahan sillä 34kaasarilla varmaanki tulee Entäs käykö af-1:sen 34imukaula ?
ei oo yhtään ahasta 34mm muutaku sillonkun sen laittaa. Muuten tosi helppo säätää neulaa ja suuttimia vaihtaa ko löysää vaa ilmanputsarin päästä ja imukaulasta ja kääntelee siinä mihin haluaa
voisko tuo suuttimen koko johtua siitä kun on vakio suutin putki ? mutta eräällä täällä koulussa olevalla on uuden mallin (06 tai uudempi) rs:ssä 135 suutin ja athenan putki ja on ajellu monta tuhatta sillä jo
käy se pulttien reikien osalta. muttakun pitäisi olla kulma siinä kaulassa että se kaasari mahtuu sinne
E: käykö hussen neulaputki? kun näyttäisi olevan 270 ja tuossa ale:n linkkaamassa näyttää lukevan 268 ei luulisi olevan tuolla 2 pykälällä hirveää vaikutusta siihen? tyhmänä kysyn kun en tiedä näistä neulaputkista