SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Itellä näkyy ainaki riejussa olevan 103 suutin :o tietääkseni sitä ei oo koskaan vaihettu mutta tiiä sitte muistiko edellinen omistaja vaan sanoo että vaihettu
Mulla tais olla 95:nen suutin tossa vakiokaasarissa..
Mr.X kirjoitti:SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Itellä näkyy ainaki riejussa olevan 103 suutin :o tietääkseni sitä ei oo koskaan vaihettu mutta tiiä sitte muistiko edellinen omistaja vaan sanoo että vaihettu
Vois olla lähempänä oikeaa ku tuo 103
Tietopankki kirjoitti:Ihan hivenen suuremmalla suuttimella saadaan marginaalinen kasvu kiihtyvyyteen, mutta hiukankin turhan rikas seos alkaa heti verottaa huippunopeutta ja lisäksi pakokanavaan alkaa todella nopeasti kertyä karstaa. En missään nimessä suurentaisi pääsuutinkokoa juuri yli sataan; meno tuntui hidastuvan jo aika rankasti. Vaihdoin vakion 95:n suuttimen 98:aan, ennen kuin laitoin isomman kaasarin. Suurempaa kaasaria asentaessa on taas usein etsittävä sopivaa suutinta…
SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Itellä näkyy ainaki riejussa olevan 103 suutin :o tietääkseni sitä ei oo koskaan vaihettu mutta tiiä sitte muistiko edellinen omistaja vaan sanoo että vaihettu
Vois olla lähempänä oikeaa ku tuo 103
Jep..Tietopankki kirjoitti:Ihan hivenen suuremmalla suuttimella saadaan marginaalinen kasvu kiihtyvyyteen, mutta hiukankin turhan rikas seos alkaa heti verottaa huippunopeutta ja lisäksi pakokanavaan alkaa todella nopeasti kertyä karstaa. En missään nimessä suurentaisi pääsuutinkokoa juuri yli sataan; meno tuntui hidastuvan jo aika rankasti. Vaihdoin vakion 95:n suuttimen 98:aan, ennen kuin laitoin isomman kaasarin. Suurempaa kaasaria asentaessa on taas usein etsittävä sopivaa suutinta…
Donppa kirjoitti:Minulle laitettiin ostaessani pyörän talvella isompi suutin kylmiä kelejä varten, edelleen paikallaan eikä käy yhtään rikkaalla. Kun kokeilin ilmanpuhdistimen kannen poiston jälkeen ajaa, huomasin että tarvisi vieläkin suurempaa suutinta, nopasti kaasutellessa booasi eikä jaksanut vetää yhtä hyvin kuin ennen...