Kymco Quannon 125

Motoross
Liittynyt:
10.1.2010 14:18

ViestiKirjoittanut Motoross » 23.3.2010 19:15

J-Koo kirjoitti:Lainaukset päin vittua?
En muista puhuneeni mitään bike-lehdestä. 8o

Ööö.. Se oli samuli91, joka puhui Bike-lehdestä, ja Kymcon ja CBR:n testistä.. Niin ja sori noi mokat lainaukses tos aiemmin. :nolo: Onko muuten tuo Kymcon kone sitte miten kierrosherkkä? Kuulostaa joissain videoissa jotenki "nuhaselta"..
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 25.3.2010 11:03

Motoross kirjoitti:
J-Koo kirjoitti:Lainaukset päin vittua?
En muista puhuneeni mitään bike-lehdestä. 8o

Ööö.. Se oli samuli91, joka puhui Bike-lehdestä, ja Kymcon ja CBR:n testistä.. Niin ja sori noi mokat lainaukses tos aiemmin. :nolo: Onko muuten tuo Kymcon kone sitte miten kierrosherkkä? Kuulostaa joissain videoissa jotenki "nuhaselta"..


Kymcon ja cebarin testi on lehdes 6.2008. Kohtuu kattava testi vaikkei siinä mitään huimia eroja saada aikaan :) Tarpeeks kierrosherkkä tuo on kun vaan kahvaa vääntää. Sisäänajon aikana kymco oli mulla kyllä täydellisen nuhanen! Parin sadan km ajelun jälkeen koitti hieman huippuja niin meni sen 100kmh vinguttamalla :| En sit tiiä mut ajan myötä ja ekan sisäänajohuollon jälkeen alkoi kulkemaan "normaalisti".. Jotain alkukankeutta tms? :D
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 25.3.2010 11:16

Motoross: Täs pari videoo mitä mulla kertyny kymco ajoilta

Tuos puolesta välistä kymcoo. Kiinni 500HusQn änkkä. Samaan tyyliin se kiekkoja ottaa kuin veljen cebari :) Olispa jääny jäljelle kesän viiva-videot, niille ois varmasti ollu kysyntää ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ddvSKMh9ZDk

Tos sit jotain pelleilyy vanhalla sakkokumilla. Tekniikan puolesta ruuvailtu vain paksumpi kokoputkisto+ninjan änkkä, uus suodatin elementti ja vakio välit. Kaasari myös kohtuu hyvis säädöis. Huom, jauhaa lopussa jopa nelosella jos kuuntee tuota vaihteiden vaihtamista. Cebarista loppuu vääntö samaan vaihteeseen ja siinä sentäs 6-lovinen loota :seko:

http://www.youtube.com/watch?v=b8B65dEVW4g
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 25.3.2010 21:21

Tekiskö tälläsellä Kymco:lla hevon vittuakaan? saisko putkiston uusimisella ja väleillä kulkee pirteemmin? Mitenkäs toi rajotin, onko se sähköinen vai mitenkäs se on.

Onko Kymco merkki kuinka kuraa? vai onko laadukasta tavaraa.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 25.3.2010 22:56

Jepex kirjoitti:Tekiskö tälläsellä Kymco:lla hevon vittuakaan? saisko putkiston uusimisella ja väleillä kulkee pirteemmin? Mitenkäs toi rajotin, onko se sähköinen vai mitenkäs se on.

Onko Kymco merkki kuinka kuraa? vai onko laadukasta tavaraa.


-.-' asdadas lueppa pari viime sivua niin voi selvitä. Yhtä laadukas ku honda tai yamaha. Mikä tästä huonon tekisi? Ennakkoluulot idän tuotteita kohtaan vai kohtuu halpa hinta?! :roll:

Ja mitä vatun järkeä rajoittimen poistolla olisi? Saatatpa ylikiekoilla ajamisen jälkeen olla todistajana kun venat ja mäntä ottavat hieman käsirysyä.. Eiköhän se näissä ole asennettu ihan moottorin suojelemiseksi. 10k nappaa kiinni..
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 25.3.2010 23:02

samuli91 kirjoitti:
Jepex kirjoitti:Tekiskö tälläsellä Kymco:lla hevon vittuakaan? saisko putkiston uusimisella ja väleillä kulkee pirteemmin? Mitenkäs toi rajotin, onko se sähköinen vai mitenkäs se on.

Onko Kymco merkki kuinka kuraa? vai onko laadukasta tavaraa.


-.-' asdadas lueppa pari viime sivua niin voi selvitä. Yhtä laadukas ku honda tai yamaha. Mikä tästä huonon tekisi? Ennakkoluulot idän tuotteita kohtaan vai kohtuu halpa hinta?! :roll:

Ja mitä vatun järkeä rajoittimen poistolla olisi? Saatatpa ylikiekoilla ajamisen jälkeen olla todistajana kun venat ja mäntä ottavat hieman käsirysyä.. Eiköhän se näissä ole asennettu ihan moottorin suojelemiseksi. 10k nappaa kiinni..


Okei. Saisko sitten väleillä ja putkiston uusimisella, vapaammi virtaavalla suodattimella, suuttimella niin kulkee hitusen rivakkaammin?
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 25.3.2010 23:13

nyt on sitten ajokausi viimein alotettu :D onkos muuten miten kanuuna kuskeja lähössä tänä vuonna kalajoelle? :D
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 25.3.2010 23:51

Jepex kirjoitti:
Okei. Saisko sitten väleillä ja putkiston uusimisella, vapaammi virtaavalla suodattimella, suuttimella niin kulkee hitusen rivakkaammin?


No samulihan tuossa juurikin pari sivua sitten kehuu jotta oli saanu 140(?) mittariin eli +130 oikeeta sillä omatekoisella 2" putkistolla ja vapaamalla änkällä ja oliko isommalla eturattaalla, että kyllähän sitä aina hitusen pirteemmäks saa.
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 25.3.2010 23:53

-[reaper]- kirjoitti:nyt on sitten ajokausi viimein alotettu :D onkos muuten miten kanuuna kuskeja lähössä tänä vuonna kalajoelle? :D


Joo täältä mahdollisesti ollaan mukana kalajoella! Kaverin tai muutaman kanssa olis näillä näkymin tarkotuksena tosiaan kävästä siellä. Varmaan tässä sais itekki alkaa tekemään nuo pakolliset keväthuollot että sais joskus itekkin alotettua ajokauden :)
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 26.3.2010 12:35

Jollei säätöjä sitten saa kuntoon niin tuo virityskin turhaa. Kymcossa se on aika vaikeaa kun ei omia suuttimia löydy tehtaan valmistamaan kaasariin..

Ja joillaki mökki kalajoella niin aika helmee ;)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 26.3.2010 23:12

Kanuunakuski en enää ole, mut kotarilla kait tulossa, pitää nyt ensi vaan kokeilla että pääseekö tankillisella ees seinäjoelle :D aika bensarosvo meinaan tuo kuussatku yksmukine :D
Ride Your Heart Out!
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 31.3.2010 16:46

Noniiin :) nyt on täälläkin ajokausi korkattu joten kalajokea orotellessa<3
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 1.4.2010 17:57

Noniiin ;s Nyt kun tässä alootettii ajeleminen niin saatiin kevään eka ongelmakin ratkaistavaksi :) Eli tuossa kun kävin lenkillä ajelemas nii alkoo tää kymco vaan sammuulemaan. Eli ennen sammumista kaasu alko pätkimään ja sen jälkeen sammui. Kellään ideoita mistä vois johtua?
Jamme
Pyörä:
Suzuki GS 500E '90
Liittynyt:
3.12.2007 19:15

ViestiKirjoittanut Jamme » 1.4.2010 18:46

Joo ite korkattu ajokausi kans tänään, kyllä hoodeemiestenki käsi nousee tähä aikaa kaudesta :D
Itellä oli toi sammuilu kans joskus ongelma, eli siis kun käynnisti moottorin ni kierrokset oli jossain 3-4 tonnin paikkeilla ja sitte parin kilsan jälkeen ku kierrosten pitäis tasaantua ni ne meniki nii alas et sammu, en sit tiiä onk osulla sama ongelma
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 2.4.2010 17:13

katoppa onko sulla se bensaletku suorassa, mulla oli se onkelma kun tankin otti irti niin bensaletku on aika pitkä ja sen takia jäi sit taitoksiin, samanlaiset oireetkin oli että täydestä kaasusta sammu yhtäkkiä tai sit pätki.
E: ja tuo ryypyn jälkeine sammumine on sen takia että tyhjäkäyntiä ei ole säädetty oikeaksi ilman automaatiryyppyä :)
Ride Your Heart Out!