korvaa vahingot, jotka aiheutuvat esim. auton törmäämisestä, tieltä suistumisesta, kaatumisesta tai putoamisesta.'' Eli kyllä korvaa, totta kai oma vastuu tuossakin on, mutta muutama euro takaisinkin tulee.
mustavi kirjoitti:Kytkinvaijeri (@ kalukukkaro)? Ellei siinä ole selvää vikaa (rispaantunu tmv.) niin sen uusiminen tuskin on ongelman ratkaisu. Jos vika tosiaan olis siinä, niin Hondan varaosavaijeri on järkevin vaikkakin k,si veret seisauttavan kallis vaihtoehto. Veteraaniprätkissä on pakko puuhailla metritavaravaijerin ym. kanssa, mut jos varaosia saa niin miks ihmeessä lähtis puolinaisilla korjauksilla tekeen Shadowsta ikuista puuhamaata? Yks Shadown mukavimmista piirteistä on mun mielestä, että asiallisella määrällä hoivapäiviä sillä voi ajaa ja nautiskella huolettomasti vaik tuhansia kilometrejä putkeen, ei juuri koskaan mene mitään rikki kesken matkan. "Try that with your twostroke"
mustavi kirjoitti:Onkos ketään muuta shadowistia menossa illan Allright-miittiin? Eipä ole aikasemmin tullu harrastettua moisia mut täl kertaa kai täytyy mennä.
[Jussi] kirjoitti:Saisko vastausta tohon ylempään jarrupala kysymykseen kun ois tarkotus tänään tilata
kalukukkaro kirjoitti:[Jussi] kirjoitti:Saisko vastausta tohon ylempään jarrupala kysymykseen kun ois tarkotus tänään tilata
No tuota.. itse ainakin tilasin Scatterilta nämä takajarrukengät ---> http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3528
kuvauksessa lukee että vm. -01 eteenpäin, oma pyöräni on kuitenkin -00 ja kengät sopivat Varjoon täydellisesti. Eli uskon noiden etujarrupalojenkin sopivan. Lienee pysynyt Shadowi samanlaisena rakenteeltaan ensimmäisitä malleista lähtien? Korjatkaa, jos olen väärässä.