powervalve kirjoitti:Kytkin irrottaa, seuraava kysymys olis että mitä vaihteistoöljyä ootte näsäriin tunkenu?
Motul transoil. Tai joku muu märkäkytkimelle tarkotettu prätkäöljy.
powervalve kirjoitti:Kytkin irrottaa, seuraava kysymys olis että mitä vaihteistoöljyä ootte näsäriin tunkenu?
Mikki_32 kirjoitti:Löytyy molemmilta puolilta. Kävin kattomassa ja en nyt pystyny peilillä kokeilemaan, mutta 8mm halkasian pultti meni heittämällä läpi kierteistä, joten eiköhän se ole sitten se 10mm.
mualari kirjoitti:eli mihin tuo yksi "ylimääräinen" piuha menee? kun siinä servossa on 4 ja tossa poksilla 5... vastatkaa nyt........
ja mistä kannattaa aloittaa ehtiä vikaa ettei startti pelaa? akkuna uusi bilteman geeliakku.
Gothicium kirjoitti:pyörä tuppaa stumppaamaan kaasua täysille nopeasti alhaalta kierrettäessä. lämmetessä ei sitä tee helposti mutta kylmänä. käy melko rikkaalla, rupeaa röpläämään kaupunkiajossa. oisko isompi tk suutin asiaa?
Itellä tulee ainakin servolta 5 piuhaa, ootko muuten ostanut sen ohjainboksin jostain muusta näsäristä? Vanhemmassa ne sähköt eroaa vähän... Minkävärinen johto jää yli, jos vihree niin se on maajohto ja se sitten maihin