ntjt kirjoitti:peltiä yritin jo mut ei siitä saa mitään ku toi valo on tossa loksun päällä, toine vaihtoehto olis ostaa uus penkinjatke ja ledilippa
mut jatketaa Kymcosta, se lähti pienen starttailun jälkeen käyntiin tänään koko talven seisonnan jälkeen, bensan vaihdoin mut akkua ei tarvinnu ladatakaan, kaikki tiivisteet ja stefat ehjiä ja rengaspaineetki normaalit :O en olis millään uskonu että pysyy toisen talven noin hyvin, vähintäänki pumppujen stefojen aattelin vuotavan mut ei
E: Yksi ongelma ratkaistu takalipan osalta, mitä mieltä?
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C10%5Cbikepics-767962-full.jpg
Ei mullakaan ex kymcon kanssa kauaa tarttenu starttia pyöritellä kun käynnisty. Tankki tyhjätty ja viety vielä sisällekkin
Kaasarinkin taisin varoiksi irrottaa ja viedä sisälle ettei kosteutta kerry pintoihin. Imukaulaan sitten kunnon tukko ettei mitään päässy sisälle. Ja akku kanssa pois.. Tuo kymcon bensahanahan toimii niin että vain kun starttia painaa niin se syöttää bensaa. Eli konetta joutuu aluksi pyörittämään niin paljon että kaasari täyttyy, mikä ainaki suuttimien kans räpläilys tuntu ettei millään starttaa
.. Tohon kotariin sopis aika hyvin badboy-lookiks vaan et penkinjatkeeseen kaks reikää heti valon alle ja kilpi siihen pulteilla ilman minkäänlaisia pohjia. Kulmasta tulis vaan aika jyrkkä ja saattais sinisillä sedällä olla sanomista
Eipä olis ainakaan pelkoa kilventelineen murtumisesta jos huomaamatta kaasu pääsee lipsahtamaan ja keula kevenee jotenkin kummasti