Kymco Quannon 125

Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 2.4.2010 20:28

Joo pitääpi kattoa ku pääsiäisen jälkeen palaa kotia tuota letkua :) ku tuli tosiaan vähän ehkä kiireellä laitettua toi tankkiki. Kattellaan.
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 5.4.2010 23:19

Noniin ongelma havaattu ja korjattu. Kaasuvaijeri löysänä ja eipä sitte ottanu ryyppyä päälle :nolo: mut olipa siinä taas aprillijäynää tällekin vuodelle :D
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 6.4.2010 13:08

Matsee kirjoitti:Noniin ongelma havaattu ja korjattu. Kaasuvaijeri löysänä ja eipä sitte ottanu ryyppyä päälle :nolo: mut olipa siinä taas aprillijäynää tällekin vuodelle :D


Muuten hyvä mutta mitäs se vaijeri ryyppyyn vaikuttaa kun tässä on sähköinen ryyppy.. :roll: Vai lähtikö muka käymään kaasuvaijerin kiristyksellä?! :)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 6.4.2010 13:10

epäilen hiukan, saattanu olla se letku taittuneena ja kun tankki irti niin suoristu? vai otitko irti?
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 6.4.2010 19:36

Vai johtuisko matsee ihan vaan siitä ettei käynnistyny ku jätit nesteet tankkiin ja akun pyörään talven ajaks! :paha: :D
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 6.4.2010 20:36

saattanu olla se letkukin mutkalla, mutta korjautunu ton kiristyksen yhteydessä. :) Pyörä kuitenkin taas kunnossa eikä tuota sammumista enää ole ilmentyny. Ja ei samuli johtunu siitä sillä akku koko talvi sisällä ja enne yhtäkää ajoa tälle vuodelle tyhjätty koko pyörä ja laitettu uudet ainekset tilalle ;)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 6.4.2010 21:07

Joo siis älkää tehkö niinku minä että jätätte kaikki bensat tankkiin ja akun pyörään talveks, pitänee sit ku sisko saa kortin niin puhdistaa vähä sieltä täältä ennen ku se lähtee ajeleen :D
ja nyt OT ettikäähän mulle hyvännäkönen 640 lc4 kilventeline jostain!
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 7.4.2010 11:17

ntjt kirjoitti:Joo siis älkää tehkö niinku minä että jätätte kaikki bensat tankkiin ja akun pyörään talveks, pitänee sit ku sisko saa kortin niin puhdistaa vähä sieltä täältä ennen ku se lähtee ajeleen :D
ja nyt OT ettikäähän mulle hyvännäkönen 640 lc4 kilventeline jostain!


Jeps akku on kyllä äkkiä kelvoton jos jää kylmään tyhjenemään :) Pellistä muotoilemalla voi saada ihan nätin ;)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 7.4.2010 15:10

peltiä yritin jo mut ei siitä saa mitään ku toi valo on tossa loksun päällä, toine vaihtoehto olis ostaa uus penkinjatke ja ledilippa :D mut jatketaa Kymcosta, se lähti pienen starttailun jälkeen käyntiin tänään koko talven seisonnan jälkeen, bensan vaihdoin mut akkua ei tarvinnu ladatakaan, kaikki tiivisteet ja stefat ehjiä ja rengaspaineetki normaalit :O en olis millään uskonu että pysyy toisen talven noin hyvin, vähintäänki pumppujen stefojen aattelin vuotavan mut ei :P

E: Yksi ongelma ratkaistu takalipan osalta, mitä mieltä? :D
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C10%5Cbikepics-767962-full.jpg
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 8.4.2010 13:22

ntjt kirjoitti:peltiä yritin jo mut ei siitä saa mitään ku toi valo on tossa loksun päällä, toine vaihtoehto olis ostaa uus penkinjatke ja ledilippa :D mut jatketaa Kymcosta, se lähti pienen starttailun jälkeen käyntiin tänään koko talven seisonnan jälkeen, bensan vaihdoin mut akkua ei tarvinnu ladatakaan, kaikki tiivisteet ja stefat ehjiä ja rengaspaineetki normaalit :O en olis millään uskonu että pysyy toisen talven noin hyvin, vähintäänki pumppujen stefojen aattelin vuotavan mut ei :P

E: Yksi ongelma ratkaistu takalipan osalta, mitä mieltä? :D
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C10%5Cbikepics-767962-full.jpg


Ei mullakaan ex kymcon kanssa kauaa tarttenu starttia pyöritellä kun käynnisty. Tankki tyhjätty ja viety vielä sisällekkin :) Kaasarinkin taisin varoiksi irrottaa ja viedä sisälle ettei kosteutta kerry pintoihin. Imukaulaan sitten kunnon tukko ettei mitään päässy sisälle. Ja akku kanssa pois.. Tuo kymcon bensahanahan toimii niin että vain kun starttia painaa niin se syöttää bensaa. Eli konetta joutuu aluksi pyörittämään niin paljon että kaasari täyttyy, mikä ainaki suuttimien kans räpläilys tuntu ettei millään starttaa :)

.. Tohon kotariin sopis aika hyvin badboy-lookiks vaan et penkinjatkeeseen kaks reikää heti valon alle ja kilpi siihen pulteilla ilman minkäänlaisia pohjia. Kulmasta tulis vaan aika jyrkkä ja saattais sinisillä sedällä olla sanomista :D Eipä olis ainakaan pelkoa kilventelineen murtumisesta jos huomaamatta kaasu pääsee lipsahtamaan ja keula kevenee jotenkin kummasti ;)
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 11.4.2010 21:04

Oiskoha kellää antaa vinkkiä että meniskö tohon takarattaan paikalle jonkun muun pyörän tarvikeratas taakse? Kun kävin tos viikolla kysymäs moto-seinäjoella niin eipä tietenkään löytyny kymcoon itteensä tarviketta, joten ainoa vaihtoehto sieltä oli vaan Kymcon oma alkuperäänen jolla hintaa 50 e :) Eikä juuri innostaisi sitä hankkia jos ois joku muukin vaihtoehto ;)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 12.4.2010 17:13

niinku monta kertaa ennenki sanottu niin mitat nykysestä työntömitalla ylös ja kauppaan kyselemään löytyykö vastaavaa :) kannattaa varmaan ainaki siihen separin takarattaaseen verrata ja cityflyn ku niiden eturattaat ainaki käy.
Ride Your Heart Out!
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 12.4.2010 21:49

onkos kukaan muuten tummentanu tota pleksii tuosta kymcosta ku rupesin vaan miettiin et miltä näyttäs jos sen tummentas :P
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 12.4.2010 22:00

no itellä on ollut toi mielessä, mut vähä saattaisi ehkä näyttää etupää entistäkin isommalta, kun takapääkin niin matalalla :D aatellu että koropalan kanssa saattaisi toimia paremmin tuokin yhdistelmä :)
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 13.4.2010 14:56

Matsee kirjoitti:no itellä on ollut toi mielessä, mut vähä saattaisi ehkä näyttää etupää entistäkin isommalta, kun takapääkin niin matalalla :D aatellu että koropalan kanssa saattaisi toimia paremmin tuokin yhdistelmä :)


voishan sitä tietenkin kokeilla ilman koropalaa :D