mustavi kirjoitti:[Jussi] kirjoitti:Mistä ootte muuten tilaillu ilmansuodattimen? Ei taho löytyä...
Tosiaan, ei Allwrong eikä Duellkaan listannu tarvikesuodatinta. Muita en enää katsonu, hain ilmafilsun Brandtilta kun piti hakea myös magneettoposken alumiininappi (edellinen jengattu apinan raivolla kii edellisessä huollossa vaik momentti on vain 15Nm).
Koneen sammuilemisesta on vaikee sanoo mitään. Olisko ryyppy jääny päälle, tai tyhjäkäyntiä vois vähä nostaa, tai bensajärjestelmä kaipailis spriitujausta (tuntuis olevan vähä taipumusta kerätä vettä kaasareihin - kondenssivettä ehkä näin syksyisin - ja nikotteluun MASINOL tmv. auttaa usein).
Hilaignibio kirjoitti:Uusi Shadowsti on saapunut, hello evribadi! Alottelijakysymyksiä osa 1: kuuluuko pyörän tökkiä ykkösellä kaasun ja moottorijarrutuksen välillä, eli kaasu pois --> töks, kaasu päälle --> töks? Juuri uusitut ketjut ja rattaat, liian löysällä? Heiluu mittauskohdasta sen 2.5cm. Aiempi kokemus hankittu mopoista, ne ei tökkiny tälleen...
[Jussi] kirjoitti:Mitähän tuo varjo temppuili tänään. Tulin aamulla stop-risteykseen jonon perälle, niin varjo sammu itestään :O. Sama tapahtu sitten iltapäivällä kun pysähdyin pysäkille kattomaan kännykkää ja sammu taas. Edellisenä päivänä ei mitään tuommosta ongelmaa, enkä ole koskenut tyhjäkäynti ruuviin.
Mistä ootte muuten tilaillu ilmansuodattimen? Ei taho löytyä ja eiköhän tuo ois aika uusia.
mustavi kirjoitti:Siltanen kirjoitti:Mulla ei ainakaan oikein suostu käymään tyhjäkäyntiä jos valot on päällä, kun akku on toi päässyt tyhjäksi...
Tyhjäkäyntikierroksia voi säätää ryyppyvivun alla olevasta muovisesta säätöpyörästä (ellet tienny), ja ohjetyhjäkäyntihän on 1.500/min +/- 100. Akunkin vois yrittää ladata vielä (0,6A virralla ~10h siten, että akun elektrolyytin lämpö pysyy alle 45 asteen) ja kokeilla putsata hapettumat pois akkukengistä, jos se vaik tekohengittämällä jaksais vielä kauden loppuun. Toihan ei ole hyvä kun laturi huutaa koko ajan täysillä.
Siltanen kirjoitti:mustavi kirjoitti:Siltanen kirjoitti:Mulla ei ainakaan oikein suostu käymään tyhjäkäyntiä jos valot on päällä, kun akku on toi päässyt tyhjäksi...
Tyhjäkäyntikierroksia voi säätää ryyppyvivun alla olevasta muovisesta säätöpyörästä (ellet tienny), ja ohjetyhjäkäyntihän on 1.500/min +/- 100. Akunkin vois yrittää ladata vielä (0,6A virralla ~10h siten, että akun elektrolyytin lämpö pysyy alle 45 asteen) ja kokeilla putsata hapettumat pois akkukengistä, jos se vaik tekohengittämällä jaksais vielä kauden loppuun. Toihan ei ole hyvä kun laturi huutaa koko ajan täysillä.
Akku oli yön lautauksessa ja eipä sinne ollu virtaa menny edes sen verttaa et oli käyntiin saanu, uus akku sit jossai vaihees