KTM 125 Duke

Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 9.10.2012 21:28

Ja muute jos on oikeesti kylmä nii toi kone ei lämpii tarpeeks että lopettas ton pätkimisen kiihdytettäessä rivakasti. Ainaki viimevuon ku vein pyörän talvisäilöö nii pätki viel 1,5h ajon jälkeenkin. ;)
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.10.2012 21:33

Tuokin on totta, mutta mulla on kokemusta tuostakin ja silloin se pätkii kuin hakkaisi rajottimeen eikä tykkää ottaa kierroksia kunnolla, mutta vasta lambdan hajoamisen jälkeen tuli tuo jarrutusilmiö et vähän tökkii ja sit taas kiihtyy.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 9.10.2012 23:10

Jaa mul teki just tota tökkimis jarrutust ja sit taas kiihtymist about 7,5k ja 8,5k rpm kohil ku oli kylmä.
Mut ne kohat pysty skippaan ku niihin sit tottu aika nopeesti. Nii väisti ne kierrokset sit jo loppumatkast ihan tottuneesti vaihteilla :D
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 10.10.2012 20:18

No, voi olla mä en muista et tommosta ois viimevuonna ollu, mutta voi olla et huomaan tämmösiä nyt kun erityisen tarkkaan tulee seurattua motin toimintaa ku palaa häiriövalotaulussa, vaikka tiedänkin et se on se lambda-anturi vaan rikki.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
elluwiuu
Liittynyt:
30.4.2012 22:49
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut elluwiuu » 12.10.2012 15:00

wasddd kirjoitti:pitääkö kukaa dukessa 160 takanakkia? :)

Mulla on ! :D
Miggoify
Liittynyt:
8.7.2011 16:54
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Miggoify » 12.10.2012 23:02

Ceehee- kirjoitti:mikä vois olla syy kun nyt pari viimestä päivää on duke tehny nii kun ei oo viel paljoo ajanu et vähän tökkii ja niiku hidastaa, eli kun vääntää kaasuu nii se vähän tökkii se kiihtyvyys? voiko johtua siitä että juuri nämä kerrat on duksutin seissy väh. 6h koulunpihas ja on ollu kylmä ja joka kerta satana paljon?

Se pätkiminen johtuu luultavasti siitä ku dukessa on automaattinen ryyppy, mikä tarkottaa sitä että näin kylmällä kelillä se on koko ajan päällä ja sen takia pätkii siinä 7500 rpm kohalla.
suurpasko
Liittynyt:
22.7.2011 12:22
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut suurpasko » 13.10.2012 12:35

Ei johdu. Ceeheen ongelma johtuu kylmästä koneesta. Toi ryyppy homma ilmenee siten että rötää vähä jollai tietyllä kierrosalueella. Ja mulla tota ryyppy ongelmaa ei oo yhtää enää
JMatti
Pyörä:
KTM Duke 125
Liittynyt:
25.5.2011 21:58
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut JMatti » 16.10.2012 15:36

En nyt muista saiko näillä foorumeilla kaupitella mitää mut koitan onneani.. Eli olisko joku halukas ostaa multa tota arrowin darkline änkkää carbon capilla ja väliputkea ? tarjouksia vois laittaa yvllä tulemaa jos olis :) ja dukekin tulossa luultavasti pian myyntiin ni siitäki voi tarjoilla !
Kiitos & Anteeksi ! :eek:
Ceehee-
Pyörä:
Ch racing EX! EX Husqvarna 125 2010, KTM duke 2011 :)
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
22.4.2011 17:22
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Ceehee- » 25.10.2012 18:19

Tyhmä kysymys mutta mietin että kun ohjekirjassakin suositellaan että ajetaan tankki tyhjäksi ja laitetaan pyörä pukille kun menee talvisäilytykseen ja alkaa jo ilma olla sen verran kylmä että ajot loppuu nyt niin mitäs perusteluja tolle on?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 25.10.2012 18:41

Bensat menee käyttökelvottomaksi talven aikana, mutta yhtä hyvin voit pistää täyteen ja säilöntäaineet sekaan, pukit taas on hyvä koska renkaat painuu kasaan pitkään paikalleen ollessaan ja voivat olla inhottavan kantikkaat sitten keväälle, tuota voi tosin ehkäistä kun lykkää kovemmat paineet sisään ja/tai siirtelee pyörää talven aikana.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
polskuttelija
Pyörä:
Duke & manki
Liittynyt:
2.6.2011 11:49
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut polskuttelija » 25.10.2012 19:13

jos pukille meinaa pistää niin kannattaa varmaankin ottaa se muovinen härpäke sieltä alta ottaa pois :idea:
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 25.10.2012 20:43

Joo jos crossipukkia käyttää kun ei tosiaan kestä se muovilevy yhtään mitään nostoa, mutta kyykyn varikkopukkeja ohjekirja suosittelee käyttämään, ja nuokun nostaa takahaarukan ja etuhaarukan alta niin on turha sitä muovia irrottaa.

Mutta ihan oma valinta kumpaa käyttää, molemmat käy mut crossimallin kanssa tosiaan se muovi helvettiin ekaks.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Ceehee-
Pyörä:
Ch racing EX! EX Husqvarna 125 2010, KTM duke 2011 :)
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
22.4.2011 17:22
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Ceehee- » 25.10.2012 22:55

mites te hoidatte talvisäilytyksen? onhan mulla aikasempaakin kokemusta mutta nyt vasta rupesin ajattelemaan asiaa
Kärki_Tumppi
Pyörä:
KTM Duke 125 -13, Onni 24" (polkupyörä)
Liittynyt:
21.9.2012 19:59
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Kärki_Tumppi » 26.10.2012 8:58

Mitä olette mieltä, kannattaako varata moto24 (http://www.nettimoto.com/ktm/125/1311142) tuommoinen duke nyt syksyllä? Niillä on semmoinen tarjous, että kun varaa kevääksi nyt, saa 500 € varustelahjakortin. Tuo niiden oma Special malli, johon tulee ihan mukavasti varusteita maksaa toimituskuluineen 5500 €. Sinne pitää maksaa varausmaksua 1000 € ja sitten loput keväällä kun hakee pyörän.

Entä miten kun tuossa ei tule Powerparts kilventelinettä, niin kannattaako se ostaa mukaan vai muotoilla itse tuosta alkuperäisestä (miten?)?
Daisarit
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2011 13:17
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Daisarit » 26.10.2012 9:30

Suosittelen tilaamaan R&G kilventelineen ellei sitte haluu tota alkuperäistä muotoilla, powerparts kilventeline ei paljoo eroa tosta alkuperäisestä :)