Aprilia RS/Tuono

aeroxman
Pyörä:
RS -07, SF2 -02
Liittynyt:
31.5.2008 14:03
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut aeroxman » 18.4.2013 17:25

Onko sulla itellä tuollaset? :) Mulla tosiaan kytketty nuo että kummatkin palaa yhtäaikaa. Tarviiko nuihin väliin mitään releitä vai onko vaan kiinni ja menoks?
tom33
Liittynyt:
1.5.2012 22:11
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut tom33 » 18.4.2013 18:33

pystyykö vetoakselin stefan vaihtamaan ilma koneen irrotusta ja lohkojen avaamista? miten saa helpoiten pois?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 18.4.2013 21:52

pystyy, meisselillä vääntää pois
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Sen1 » 19.4.2013 5:27

noo4 kirjoitti:Välitykset voi hoitaa ratastuksilla, mutta kiinnitykset ym. sähköt/johdotukset, meneekö ''heittämällä kiinni''?


Voihan niitä "hoitaa" ratastuksilla, mutta eri vaihteiden välityssuhteet toisiinsa ovat varmasti todella jyrkästi erilaiset MX:ässä ja RS:än koneissa, kuitenkin enska / katupyörä... Sitä en tiedä miten käytännössä vaikuttaa.
Rand0mii
Pyörä:
Malaguti XSM -08(EX), Aprilia rs -01(fighter, EX), Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
17.10.2012 13:59
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Rand0mii » 19.4.2013 19:01

Ehkä tyhmä kysymys, mutta mitkä kaikki asiat voivat vaikuttaa tyhjäkäynnin kierroksiin, jos ajatellaan että imuvuotoa ei ole ja kaasuvaijeri ei ole jumissa jne?seosruuvi,tyhjäkäyntiruuvi,tyhjäkäyntisuutin?Vaikuttaako esim. pääsuuttimen koko tai neulan asento?
Jebex
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
20.10.2009 17:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Jebex » 19.4.2013 20:12

Tietopankki auttaa... http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
Timppavaan
Pyörä:
Derbi X-Race SM -07
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
30.3.2010 17:08
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Timppavaan » 20.4.2013 11:10

Paljo tälläisen saa kulkemaan parhaimillaan? http://www.nettimoto.com/aprilia/rs/1140750 Ja käykö uudeempiin tarkoitetut teharit yms?
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Turoz
Liittynyt:
20.10.2011 21:22
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Turoz » 20.4.2013 16:39

Riippuu ihan kuinka innokas virittäjä olet. Semmonen tuli mieleen että kuuluko vakiokurilaipan liikkua ku semmonen kutina on että pitäs olla ihan kiinteä? :)
sepe123
Liittynyt:
13.6.2008 13:58
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut sepe123 » 20.4.2013 19:08

täälä näyttäis olevan semmosta sakkia jotka on ruuvannu enempi näitte rs:ssien kans nii aattelin heittää pienimuotosen kyssärin. tuli myytyä piikkinen wr pois ja vielä tarvis kulkinetta ajamisen iloksi ja muutenkin tarvis kulkea paikasta toiseen heinäkuun loppuun asti, niin kiinnostuin näistä apikoista. kiikarissa olis yks 2001vm rs, jolla ajettu 25tkm. mitakan sylinteri sarja vaihettu 6tkm sitten ja muuten kuulemma kulutus osiltaan ok. mitä nyt näistä kerenny opiskeleen niin yleisesti tämmöseen vaihdetaan mäntä 15-18tkm sisään, ja se onki tehty tuohon, ja sitten oli että 30tkm kohdalla saa ruveta suunnitteleen alakerran remonttia. mitähän siihen sisältyy? normi setit esim kaikki laakerit ja tiivistesarjat + jotain muuta? onko tämmöset luotettavia vakiona? tuo on vakio mikä herätti kiinnostuksen... sitten onko tässä mitään erityisiä paikkoja mitä kannattaa tarkistaa jos ostamaan menee? kiitos vastauksista etukäteen :)
tom33
Liittynyt:
1.5.2012 22:11
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut tom33 » 21.4.2013 3:00

kauan mun kannatta vielä ajella sisään tota apikkaa kun koneessa on kaikki laakerit uudet ja kiertokanki oon nyt joku 140km ajellu sisään?
Turoz
Liittynyt:
20.10.2011 21:22
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Turoz » 21.4.2013 9:50

Jos haluut varmistaa pitkän käyttöiän nii se ois siinä 500km-800km paikeilla se sisäänajoaika
Jebex
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
20.10.2009 17:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Jebex » 21.4.2013 14:12

aeroxman kirjoitti:Onko sulla itellä tuollaset? :) Mulla tosiaan kytketty nuo että kummatkin palaa yhtäaikaa. Tarviiko nuihin väliin mitään releitä vai onko vaan kiinni ja menoks?

Ei mulla ole noita samoja, vaan itellä on H1 & H3 xenonit ku on vanhempi räsäde. Se on iha johdot kiinni ja menoks 8)
aeroxman
Pyörä:
RS -07, SF2 -02
Liittynyt:
31.5.2008 14:03
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut aeroxman » 22.4.2013 12:07

^ Oukei, kiitoksia.

Onko kellään ollu ongelmia tuon TPS -anturin kanssa? Eikös se sijaitse siinä kaasuttimen kyljessä ja on yhellä ruuvilla kiinni? Pystyykö sitä mitenkään säätämään?
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 22.4.2013 15:29

http://www.motot.net/talli/osat/id48870/

Ostakaa osat pois! Saa tinkiä ;)
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut EtuX » 24.4.2013 21:02

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id29373/


ostakaa pois