Ansta kirjoitti:sitä just meinasinkin että käykö liian kylmänä? ku ei meinaa lämpömittari yli 40 nousta
Käy.
Jee Jee
Ansta kirjoitti:Joku joka tietää valaiskoot asiaa..
Itellä on Gila ykköne ja mielestäni uudemmanmallin kone (?)
Mihin muuten perustuu se, että bensankulutus on suurempi ilman ravea kuin raven kanssa?
JerQQ kirjoitti:Ansta kirjoitti:sitä just meinasinkin että käykö liian kylmänä? ku ei meinaa lämpömittari yli 40 nousta
Käy.
Ansta kirjoitti:
Ja tohon pyttyasiaan, sen tiien että Uudemmanmallin pytty on varmasti se tehokkaampi versio, ja vanhemmassa tehottomampi. Käy ilmi mm. motowikistä.
Se pitäs vaan selvitä kumpi pytty on vanhassa ja kumpi uudessa...
trilog kirjoitti:Moro, tehokkaampi on.Ansta kirjoitti:Moro. Mulla on tollanen -89 mallinen af1 pyörä, vanhemman mallinen siis. Ostin siihen uuden koneen kokonaan, ja uudessa koneessa on Gilardoni 1 sylinteri. Olen miettinyt, onko tämä se "tehokkaampi" vai "tehottomampi" näistä 123 rotaxin pytyistä?
Jospa sinä tiedät.
ziq kirjoitti:No nyt tää vasta sekavaks meneeki.
SCR kirjoitti:ziq kirjoitti:No nyt tää vasta sekavaks meneeki.
Googlailin vähän:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... sitelang=1
Sport pro jossa myöskin gillu2. Kyllähän se nyt muutenkin olisi järkevämpää että ekaksi on tehty gilardoni 1 mallia ja sitten tehokkaampaa gilardoni 2 mallia. Ei olisi järkeä pitää toisinpäin. Sport pro se tehokkaampi on ja niissä tuppaa olemaan gilardoni kakkoset että eiköhän se nyt ole se kakkonen tehokkaampi.
Ja kun terveellä maalaisjärjellä mietitään niin eiköhän sekin ole aika selvää että kakkonen on se uudempi.