Mikä siinä nyt vois olla vikana kun tälläsella ajoin ja huomasin et tehoja tuntuu puuttuvan ja 5km en jälkee hyytyy eikä läheenää käyntii. Ihan ensin sähköstarttikaan ei pyörähdä ja vähänmyöhemmin alkoipyörimään?
jorppa95 kirjoitti:Mikä siinä nyt vois olla vikana kun tälläsella ajoin ja huomasin et tehoja tuntuu puuttuvan ja 5km en jälkee hyytyy eikä läheenää käyntii. Ihan ensin sähköstarttikaan ei pyörähdä ja vähänmyöhemmin alkoipyörimään?
Luultavasti toivottavasti selviää vain hoonautuksella ja uudella männällä ku jos alakerta on menny ni siinä meni jo tulevaki tili... Millo tommotteesee koneremppaa kannattaa tehdä ku tolla kaverin pyörällä on ajettu 26t ja ''tt''
MALOSSI147
Pyörä:
Yamaha dt 125re -06, Suzuki rm 250, Mc king 125 -10, Suzuki pv, Derbi drd racing -08
Ei liity kyllä tähän topickiin ollenkaan, mutta samat vanteet niissä on. Jos oikeanlaiset holkit on niin menee, jos jonkun DT:n vanteet ostat WR:ään holkkeineen niin siihen pitää ostaa/teettää uudet.
Laitoin tossa ton ypvs:n kiinni ja alkoin miettimään että ei mennyt oikein kun näytti siltä että vaijerit vääntäis tuota akselia nyt männän tielle. Nii miten tuo nyt on, meneekö nuo sillee että 1 vaijeri vetää ja sillon tuo akseli kääntyy tuohon männän eteen ? Oonko laittanu akselin väärinpäin ?
Servolta tulee muistaakseni vaijerit 1 -> 2 ja 2 -> 1, eli vaijereiden ei pitäis mennä ristiin. Säädin sulkeutuu myötäpäivään pyöriessään. Kun laipassa oleva hahlo on sylinterissä olevan reiän kohdalla pitäisi säätimen olla täysin auki. Silloin säätimen pitäis olla täysin urassaan ja pakoaukon suora. Tuosta kuvasta on hankala sanoa, mutta sormella pitäis tuntea onko akseli täysin urassaan
Joo oli menny väärinpäin. Mutta nyt on sellanen ongelma että kun säätimen akseli pyörähtää myötäpäivään niin ottaa kiinni mäntään. Sylinteri 2.50mm ylikoossa mutta vaikuttaako niin paljon ? Pitäisikö tuon akselin ylipäätänsä missään kohdassa koskea mäntään jos sitä pyörittäisi koko kierroksen ympäri ?
Ei sais kyllä ottaa mäntään kiinni. Toiminnassa akseli pyörähtää kiinnipäin alle 90 astetta eikä aukipäin yhtään, joten kun viilalla hioo pois siitä akselin pakoaukon sisällä olevasta osiosta edestä ja ylhäältä pois sen verran, ettei ota enää kiinni mäntään niin pitäis sillä selvitä. Saman joutui tekemään omaankin DTseen kun tuohon 2.5mm ylikokoon porattiin.
en mistään löytänyt tietoa joten kysyn nyt tästä eli, onko nuo ne katteet jotka saa detsiin suht suoraan, jos ei niin mitkä? http://motoset24.com/index.php/default/ ... ginal.html sitten mitkä YZ tankki ja satula käyvät? kenties linkkiä?
Kaasarin etupuolelle kannesta kaksi vesiletkua, oikealle puolelle bensaletku, kohokammion pohjassa yksi ylivuotoletku, yks ylivuoto kaasarin molemmilla puolilla ja sitten tulee powerjetiltä yksi letku kohokammioon. Nämä siis vakio Mikuni TM 28 SS kaasariin. Mutta eihän noiden itsekin päättely/selvittely olisi kovin hankalaa...