Taitaa sleepperin CB olla vanhempaa vuosikertaa kuvien perusteella, elikkäs B6 ja niinollen vanhalla koneella jossa mm. nokkaketju kulkee sivussa eikä sylintereiden välissä. Tuohonkin kyllä saisi melkein heittämällä isompien aikalaistensa mallien yläkertaa mutta jo niiden etsiminen voi olla kohtalaisen työlästä. Ei taidettu tuoda suomeen muuta kuin 125cc versiota aikanaan. Taitaa myös kierrosten kesto ja luotettavuus jäädä uudemmasta mallista.
Kyllä noita osia saa ihan järkihintaankin mutta se on totta ettei kaikkea välttämättä Suomen puolelta löydy. Kannattaa kuitenkin myös kysyä brandtilta, tuntuu että joskus hinta on jopa kohdallaan (XR ketjurataspaketti 65¤, ja sen mukana tulleen ketjun ohjehinta stormilla jo 90¤).
CMSNL ja
DavidSilverSpares tuntuvat myös olevan ihan luotettavia kauppoja jos menee ulkomaantilailuksi, ensinmainittu tosin taitaa myydä ihan Hondan listahinnalla osia ja jälkimmäinen hiukan halvemmalla, sekä alkuperäis- ja tarvikeosan.
Tuosta rebelistä tuli mieleen että kuinkakohan sen yläkerrasta saisi irroiteltua tehoa, vakionahan siinä on samaa luokkaa kuin 125 CB:ssä... Taisi myös ajoitus olla eri mutta lienee yksi mielenkiintoinen kokoonpano voisi olla 125cc alakerta( & sähköt), 250cc sylinteri, männät, kansi laiteltuna, 125cc nokka-akseli hiottuna. Silloin saisi säilytettyä 180° ajoituksen ja oikeastaan vain iskutilavuus kasvaisi, kannen ja nokka-akselin (nokan korkeuden vara 125cc vs 250cc kansissa?) sovittelu taasen kysymysmerkki.