Läpistä en osaa sanoa, en muista tuliko jo 2007 uusien pakoaukonsäätimenlaippojen kanssa samaanaikaan, vai vasta myöhemmin.
Koneremontista senverran, että itsellä maksoi koneremppa senverran, että kampiakseliremontti liikkeessä (bikedoctor, motokeidas), jossa kampuraan vaihdettiin uusi proxin kanki (119e), ja petilaakerit (40e), ja työt 110e, eli yhteensä 270e. Siihen päälle vaihdoin vielä athenan männän (150e), stefasarja (70e), ja tiivistesatsi (60e). Vaihteistonlaakereita en ruvennut vaihteleen, kun ei olut väljyyksiä yhdessäkään. Kytkinremontin tein kanssa (prox, 80e), eli yhteensä 630e. Jos tähän koneremonttiin voi nyt vielä yhteenlaskea budin kannen (250e, ja v-force läpät käytettynä (80e), niin ollaan jo 960e puolella
Kyllä näihin rahaa uppoaa. Jos satasenverran haluaa säästää, niin kannattaa kysellä paikallisilta enduro/crossiguruilta tuosta kampiakselityöstä, ottavat yleensä vain parikymppiä.