Soliferpoika kirjoitti:Juuri tuo ääni minuakin mietitytti, äänen syntyperästä en ole niinkään varma. Mutta äänen poistamiseen minulla tämä konsti toimii, elikkäs lämmität moottorin, jonka jälkeen otat sähköpuolen kopan irti. Sitten väännät kampiakselia vastapäivään kunnes näen siitä reijästä että "nokan" ...
Eipä ole suurta vaikutusta, kaikki säädöt ja muut käyty kyllä useampaan kertaan lävitse aikoja sitten ja nokkaketjun ja kiristimen osatkin tullut tarkastettua "muutamaan" kertaan...
Lähinnä nyt arvailussa että kumpi on finito, nokkaketju vai kiristin. Kumpikin nimittäin vaikuttaisi ääntä lukuunottamatta olevan vielä kunnossa.
Edit: Kiitoksia oikestaan tosta viestistä, yksi seikka siitä laittoi ajattelemaan ja löytyi nyt ainakin yksi kasausvirhe sen ansiosta joka voisi aiheuttaa tuon ja sain jo sen hiukan hiljenemään. Vielä kuitenkin säksättelee.
Miten kova tarve sulla on vakioputkistolle ja mitä varten? Jos kova tarve vakioputkistolle ja venttiileille ynnä muille hilppeille niin kannattanee miettiä jo ulkomaantilausta, taisi englanninputiikista maksaa venttiilit 8-10£, riippuen ottiko tarvikkeena vai alkuperäisenä...
Edit 2. jaaha, ajatuksella kun luin niin olitkin jo vissiin hankkinut nuo.