RIEJU_RS_2 kirjoitti:Juuh Kone/moottoriöljyä vie kuulemma, mutta en ole itse huomannut että vie paljoon? :O Onko teillä mennyt sillai että kun ajat vähän aikaa suoraa ja kun pitäisi kääntää tankoa niin se jää jumiin?
Ei ole koskaan jäänyt jumiin
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Juuh Kone/moottoriöljyä vie kuulemma, mutta en ole itse huomannut että vie paljoon? :O Onko teillä mennyt sillai että kun ajat vähän aikaa suoraa ja kun pitäisi kääntää tankoa niin se jää jumiin?
kalle956 kirjoitti:RIEJU_RS_2 kirjoitti:Juuh Kone/moottoriöljyä vie kuulemma, mutta en ole itse huomannut että vie paljoon? :O Onko teillä mennyt sillai että kun ajat vähän aikaa suoraa ja kun pitäisi kääntää tankoa niin se jää jumiin?
Tuo kuulostaa jo aika pahalta jos ohjaus jää jumiin
Mutta en usko että sullakaan on kunnolla jumittanu, joku piuha sieltä vähä ahistanu?
TD: trippimittari, eli kun nappaat tuon päälle niin se alkaa mittaan kilometrejä aina siihen asti kunnes nollaat sen ja alotat taas uuestaan.*Jusa* kirjoitti:Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus
--JK-- kirjoitti:TD: trippimittari, eli kun nappaat tuon päälle niin se alkaa mittaan kilometrejä aina siihen asti kunnes nollaat sen ja alotat taas uuestaan.*Jusa* kirjoitti:Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus
LAP: Kierrosmittari, eli tällä pystyt mittaamaan kierrosaikoja, tai ihan mitä haluat. Lähtee automaattiesesti käymään kun pyörä lähtee liikkeelle.
Ja nuo ave ja max on just nuita mitä sanoit, eli keski- ja huippunopeus.
*Jusa* kirjoitti:--JK-- kirjoitti:TD: trippimittari, eli kun nappaat tuon päälle niin se alkaa mittaan kilometrejä aina siihen asti kunnes nollaat sen ja alotat taas uuestaan.*Jusa* kirjoitti:Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus
LAP: Kierrosmittari, eli tällä pystyt mittaamaan kierrosaikoja, tai ihan mitä haluat. Lähtee automaattiesesti käymään kun pyörä lähtee liikkeelle.
Ja nuo ave ja max on just nuita mitä sanoit, eli keski- ja huippunopeus.
Kiitoksia paljon! , onkos tuo riejun mittari kuinka tarkka? Ensi viikolla saan ehkä jo harkkaluvan
*Jusa* kirjoitti:RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen?
kolme 25minuutin liikenne ajoa viel ja käsittely koe niin pääsen mäkin riejua paremmin testailemaan
Vähä pitää päästä kehumaan hondan huoltoa, mulla kesti 1,5h viimesin huoltoRIEJU_RS_2 kirjoitti:*Jusa* kirjoitti:RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen?
kolme 25minuutin liikenne ajoa viel ja käsittely koe niin pääsen mäkin riejua paremmin testailemaan
Aih pentele....
Vitsi että tossa kestää kauan kun rieju on huollossa, kestääkö teillä kauan huollossa?
hansu1 kirjoitti:Vähä pitää päästä kehumaan hondan huoltoa, mulla kesti 1,5h viimesin huoltoRIEJU_RS_2 kirjoitti:*Jusa* kirjoitti:RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen?
Aih pentele....
Vitsi että tossa kestää kauan kun rieju on huollossa, kestääkö teillä kauan huollossa?