ntjt kirjoitti:muista sit heti vaihtaa öljyt siihen, ne ensiasennuspaskat on ku vettä
Qafu kirjoitti:ntjt kirjoitti:muista sit heti vaihtaa öljyt siihen, ne ensiasennuspaskat on ku vettä
Itse kyllä ajaisin ensimmäisilla tehdasmömmöillä 500km-1000km aivan varmasti. Vai kerrotko ntjt miksi pyydetään ajamaan sisäänajo? kone tulis tehdä kestäväks sisäänajon aikana ja se onnistuu huonosti jossei sitä ensin "kelpuuta" tehtäväänsä vähemmän raskailla seoksilla.. :O
-[reaper]- kirjoitti:MikMak` kirjoitti:Tää on vähä OT, mutta tietääkös kukaan että lykkääntyykö kevari kortti jos jää kiinni ilman korttia ajamisesta?=D
Eikös se vuodella siirry eteenpäin? en ole ihan varma asiasta et jos jollain on varmaa tietoo korjatkoon virheeni
MikMak` kirjoitti:-[reaper]- kirjoitti:MikMak` kirjoitti:Tää on vähä OT, mutta tietääkös kukaan että lykkääntyykö kevari kortti jos jää kiinni ilman korttia ajamisesta?=D
Eikös se vuodella siirry eteenpäin? en ole ihan varma asiasta et jos jollain on varmaa tietoo korjatkoon virheeni
Joku kaveri sano että kevarikortti ei lykkääntyis, ajokortti sit vaan vuodella mutta mietin et lieneeköhän totta=D. Mutta kai sitä Quannonia vähä voi käydä testailee tossa tiellä että se toimii
MikMak` kirjoitti:
Joku kaveri sano että kevarikortti ei lykkääntyis, ajokortti sit vaan vuodella mutta mietin et lieneeköhän totta=D. Mutta kai sitä Quannonia vähä voi käydä testailee tossa tiellä että se toimii
MikMak` kirjoitti:Niin, ja tuskin ne poliisit heti tulee kyselee onkos korttia, ellei sitten hirveen huonosti aja ja hirveitä ylinopeuksiA=D. Mitäs mieltä ootte, kannattaskohan laittaa se 16-piikkinen siihe etee jo heti alkuun vai vasta sisäänajo huollon jälkee?
Qafu kirjoitti:ntjt kirjoitti:muista sit heti vaihtaa öljyt siihen, ne ensiasennuspaskat on ku vettä
Itse kyllä ajaisin ensimmäisilla tehdasmömmöillä 500km-1000km aivan varmasti. Vai kerrotko ntjt miksi pyydetään ajamaan sisäänajo? kone tulis tehdä kestäväks sisäänajon aikana ja se onnistuu huonosti jossei sitä ensin "kelpuuta" tehtäväänsä vähemmän raskailla seoksilla.. :O
MikMak` kirjoitti:Huoh... Lämmittelin tossa pihassa vähän Kymcoo, sit vähä ajan päästä laitoin vaihteelle ja yritin lähtee liikkeelle.. Just soitti joku, aloin vastaa ja rätkäsin kytkimen pois ja sit se sammu siihe, enää ei lähe käyntiin, vaihe ei vaihu takasin vaihteelle. Oisko kellään yhtään mitään veikkausta mitä tapahtu?=D
E: Ahaa tätä peliä ei saakkaan vapaalle ku on sammunu kone.. No selvishän sekin ongelma, työnsin käyntiin ja jo pellaa
Palexd kirjoitti:Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä tällaista katsomaan.. Onkos tässä millaisia tyyppivikoja/heikkoja kohtia joihin kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti? Onkos tämä minkä kokoinen jos vertaa 125cc CBR:ään? Millaiset jarrut ja iskarit? Mitä vauhtia pystyy ajamaan matkaa? Onko sen verran luotettava että pystyy ajelemaan kesän työmatkat (40km päivässä)?