Kymco Quannon 125

MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 27.5.2010 21:36

Aaa no hyvä sittenhän se ei haittaa mitää jos menee siitä se takuu, maksaa 5,50 se cityflyn ratas että ei paljon oo multa pois jos takuu menee eturattaasta=D. Tää on vähä OT, mutta tietääkös kukaan että lykkääntyykö kevari kortti jos jää kiinni ilman korttia ajamisesta?=D
Qafu
Pyörä:
Eii oole.. =/
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.8.2008 20:33

ViestiKirjoittanut Qafu » 27.5.2010 23:52

ntjt kirjoitti:muista sit heti vaihtaa öljyt siihen, ne ensiasennuspaskat on ku vettä :D


Itse kyllä ajaisin ensimmäisilla tehdasmömmöillä 500km-1000km aivan varmasti. Vai kerrotko ntjt miksi pyydetään ajamaan sisäänajo? kone tulis tehdä kestäväks sisäänajon aikana ja se onnistuu huonosti jossei sitä ensin "kelpuuta" tehtäväänsä vähemmän raskailla seoksilla.. :O
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 28.5.2010 9:18

MikMak` kirjoitti:Tää on vähä OT, mutta tietääkös kukaan että lykkääntyykö kevari kortti jos jää kiinni ilman korttia ajamisesta?=D


Eikös se vuodella siirry eteenpäin? en ole ihan varma asiasta et jos jollain on varmaa tietoo korjatkoon virheeni :D
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 28.5.2010 14:38

Qafu kirjoitti:
ntjt kirjoitti:muista sit heti vaihtaa öljyt siihen, ne ensiasennuspaskat on ku vettä :D


Itse kyllä ajaisin ensimmäisilla tehdasmömmöillä 500km-1000km aivan varmasti. Vai kerrotko ntjt miksi pyydetään ajamaan sisäänajo? kone tulis tehdä kestäväks sisäänajon aikana ja se onnistuu huonosti jossei sitä ensin "kelpuuta" tehtäväänsä vähemmän raskailla seoksilla.. :O

Mitähän vittua?
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 28.5.2010 22:18

-[reaper]- kirjoitti:
MikMak` kirjoitti:Tää on vähä OT, mutta tietääkös kukaan että lykkääntyykö kevari kortti jos jää kiinni ilman korttia ajamisesta?=D


Eikös se vuodella siirry eteenpäin? en ole ihan varma asiasta et jos jollain on varmaa tietoo korjatkoon virheeni :D


Joku kaveri sano että kevarikortti ei lykkääntyis, ajokortti sit vaan vuodella mutta mietin et lieneeköhän totta=D. Mutta kai sitä Quannonia vähä voi käydä testailee tossa tiellä että se toimii :roll:
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 29.5.2010 1:26

MikMak` kirjoitti:
-[reaper]- kirjoitti:
MikMak` kirjoitti:Tää on vähä OT, mutta tietääkös kukaan että lykkääntyykö kevari kortti jos jää kiinni ilman korttia ajamisesta?=D


Eikös se vuodella siirry eteenpäin? en ole ihan varma asiasta et jos jollain on varmaa tietoo korjatkoon virheeni :D


Joku kaveri sano että kevarikortti ei lykkääntyis, ajokortti sit vaan vuodella mutta mietin et lieneeköhän totta=D. Mutta kai sitä Quannonia vähä voi käydä testailee tossa tiellä että se toimii :roll:


kyllä se todennäkösesti toimii kyllä mut onhan sitä ihan hauska kuitenki käydä testailemas vaikkei ei vielä korttia omistaisikaan :D
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 29.5.2010 14:22

Niin, ja tuskin ne poliisit heti tulee kyselee onkos korttia, ellei sitten hirveen huonosti aja ja hirveitä ylinopeuksiA=D. Mitäs mieltä ootte, kannattaskohan laittaa se 16-piikkinen siihe etee jo heti alkuun vai vasta sisäänajo huollon jälkee?
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 29.5.2010 14:36

MikMak` kirjoitti:
Joku kaveri sano että kevarikortti ei lykkääntyis, ajokortti sit vaan vuodella mutta mietin et lieneeköhän totta=D. Mutta kai sitä Quannonia vähä voi käydä testailee tossa tiellä että se toimii :roll:

Seuraava kortti siirtyy. Itse en riskeerais että lähtisin yleiselle tielle ajelemaan.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
Jamme
Pyörä:
Suzuki GS 500E '90
Liittynyt:
3.12.2007 19:15

ViestiKirjoittanut Jamme » 29.5.2010 16:13

MikMak` kirjoitti:Niin, ja tuskin ne poliisit heti tulee kyselee onkos korttia, ellei sitten hirveen huonosti aja ja hirveitä ylinopeuksiA=D. Mitäs mieltä ootte, kannattaskohan laittaa se 16-piikkinen siihe etee jo heti alkuun vai vasta sisäänajo huollon jälkee?


pistä vaa ratas kiinni, putoo vikalla vaihteella kierrokset about tuhat rpm samalla vauhdilla. eli jos joudut joissain tilanteissa ajamaan +70kmh vähän pitempään ni ei tarvii kierrättää niin paljon
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 29.5.2010 16:58

Qafu kirjoitti:
ntjt kirjoitti:muista sit heti vaihtaa öljyt siihen, ne ensiasennuspaskat on ku vettä :D


Itse kyllä ajaisin ensimmäisilla tehdasmömmöillä 500km-1000km aivan varmasti. Vai kerrotko ntjt miksi pyydetään ajamaan sisäänajo? kone tulis tehdä kestäväks sisäänajon aikana ja se onnistuu huonosti jossei sitä ensin "kelpuuta" tehtäväänsä vähemmän raskailla seoksilla.. :O


joo näinhän se menee, mutta ihan hyvin kelpaa sisäänajoon tommone perusöljy, sit vähä "laadukkaampaa" ku sisäänajo suoritettu. noi Kymcon tehdasmömmöt on ainoastaan koneessa sisällä seisonnan takia, ne pitää sen koneen auki. jos kattoo niitä öljyjä niin ne ei oo kyllä mistään kotosin, kokemus kertoo tämän.

Kortitta ajosta sen verran että siitä seuraa ajokortin lähtö, riippuen poliisista ja varmasti vuoden suorituskielto, eli et saa mitään mennä suorittamaan plus jonkinnäköset rikesakot.

E: ite pitäisin alkuperäsen rattaan edessä ja ajaisin pari kolmesataa kilsaa sillä että ei mee koneelle liian raskaaks sisäänajon aikana noi alakierrokset. Koneen luonnehan ensimmäisen huollon jälkeen muuttuu hiukan paremmaksi kun seokset sun muut säädetään pois "sisäänajomoodilta" ja sen jälkeen sit kaikki kutittelut vasta ;)
Ride Your Heart Out!
HighSpeed
Pyörä:
Onhan noita...
Liittynyt:
18.12.2007 19:20

ViestiKirjoittanut HighSpeed » 29.5.2010 17:08

Itse heittäisin tällaisen vehkeen ensiasennusöljyt mäkeen, kun ne esim. Husseissakin on shaibaa.
Ja sisäänajo olisi hyvä suorittaa mineraali- tai puolisynteettisellä öljyllä, jotta osat hioutuisivat paremmin. Tottakai senkin öljyn on hyvä olla jotain laadukasta, eikä mitään kuraa.
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43
Kymco Quannon 125

ViestiKirjoittanut MikMak` » 4.6.2010 13:01

Huoh... Lämmittelin tossa pihassa vähän Kymcoo, sit vähä ajan päästä laitoin vaihteelle ja yritin lähtee liikkeelle.. Just soitti joku, aloin vastaa ja rätkäsin kytkimen pois ja sit se sammu siihe, enää ei lähe käyntiin, vaihe ei vaihu takasin vaihteelle. Oisko kellään yhtään mitään veikkausta mitä tapahtu?=D

E: Ahaa tätä peliä ei saakkaan vapaalle ku on sammunu kone.. No selvishän sekin ongelma, työnsin käyntiin ja jo pellaa
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 4.6.2010 19:09

MikMak` kirjoitti:Huoh... Lämmittelin tossa pihassa vähän Kymcoo, sit vähä ajan päästä laitoin vaihteelle ja yritin lähtee liikkeelle.. Just soitti joku, aloin vastaa ja rätkäsin kytkimen pois ja sit se sammu siihe, enää ei lähe käyntiin, vaihe ei vaihu takasin vaihteelle. Oisko kellään yhtään mitään veikkausta mitä tapahtu?=D

E: Ahaa tätä peliä ei saakkaan vapaalle ku on sammunu kone.. No selvishän sekin ongelma, työnsin käyntiin ja jo pellaa



Kyllä vaan saa, säädä kytkinvaijeri oikein tai hillitse jalkaas, vähän ku liikuttelee eestaas pyörää niin johan vaihtuu. plus kytkin pohjas ja starttia niin lähtee käymään.
Ride Your Heart Out!
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 8.6.2010 19:57

Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä tällaista katsomaan.. Onkos tässä millaisia tyyppivikoja/heikkoja kohtia joihin kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti? Onkos tämä minkä kokoinen jos vertaa 125cc CBR:ään? Millaiset jarrut ja iskarit? Mitä vauhtia pystyy ajamaan matkaa? Onko sen verran luotettava että pystyy ajelemaan kesän työmatkat (40km päivässä)?
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 8.6.2010 23:46

Palexd kirjoitti:Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä tällaista katsomaan.. Onkos tässä millaisia tyyppivikoja/heikkoja kohtia joihin kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti? Onkos tämä minkä kokoinen jos vertaa 125cc CBR:ään? Millaiset jarrut ja iskarit? Mitä vauhtia pystyy ajamaan matkaa? Onko sen verran luotettava että pystyy ajelemaan kesän työmatkat (40km päivässä)?


Itse en ainakaan ole mtn tyyppivikoja/heikkoja kohtia löytynät ja on huomattavasti isompi kuin cebari ja myös mielestäni parempi ajaa isomman kokonsa puolesta. Jarrut on hyvät, kuin myös iskarit. Tasasta matka ajoo pystyy ajamaan n. 100-110km/h riipuen olosuhteista. Erittäin luotettava pyörä eikä tuo 40km ole matka eikä mikään ;). Itselläkin jo +11k mittarissa eikä vieläkään ole mitään moittimista. :D