Ricede kirjoitti:Olettekos tienneet sitä että 2-t äänenvaimentajan pään pitää kostua öljystä ajossa, missä otetetaan kaikki irti koneesta. Sittenkun körötellään kylällä niin se öljy rupee pakosti valumaan äänenvaimentimen päästä. Kuinkas moni teistä on purkanut koneen ajon jälkeen heti? Minkäläinen öljy kerros oli kampiakselissa? Kampiakselissa pitää olla selvä öljykerron ajon jälkee. Minkäs mittanen toi sun täysi kiihdytys oli ja kuinka kauan se kesti?
Lexi piikin perusteellako määrittelet mikä määrä öljyä on sopiva. Voin vain kuvitella missä säädöissä sun pyöräs on kerta piikki ratkaisee kaiken.
Tuo änärin päästä öljyn valuminenhan on aikalailla mallikohtasta, täälä näkee kyllä husseja ja jokasessa musta änkän pääty. Jos jonkilaista mottia on tullu purettua, ajon jälkeen ja myöhemminki, ei ole temmiä vain onneksi alakerralta VIELÄ tarvinnu...
öljykerros löytyy varmasti kampuralta ainaki nuilla 3,5% sisäänajoseoksilla, mäntä tuli vaihettua nääs ennenku pääs kunnolla ajamaan... Täyskiihari, eri vaihteilla voi kokeilla, 1 tai 2 riittää ja piikki vähintään 3/4 ellei loppuunki ja motti sammuksiin vauhdista, ettei tyhjäkäynti tai muu kierrosalue sotke tulpan värin hakemista.