E: Männänvaihdon yhteydessä tosiaan todettiin ettei yhtään ylösalas suuntaista klappia kiertokangessa, todennäköisesti siis myös laakerit kuin uudet!
jalkapyörä kirjoitti:Mitäs mieltä porukka on noista 1988 luvun temmeistä? aattelin kakkos kevariks ostaa tälläse http://www.nettimoto.com/tm/enduro/1152977. paljo nois on hepoja ja saako noihi ees osia? xd BTW repeilen ton ulkonäölle xd
heeku kirjoitti:jalkapyörä kirjoitti:Mitäs mieltä porukka on noista 1988 luvun temmeistä? aattelin kakkos kevariks ostaa tälläse http://www.nettimoto.com/tm/enduro/1152977. paljo nois on hepoja ja saako noihi ees osia? xd BTW repeilen ton ulkonäölle xd
jos ei muuta positiivistä löydy ni ainaki on perkuleen komeita:D
Poutti kirjoitti:Elikkä, onko normaalia jos huohotusletkusta tulee öljyä varsinkin jos käyttää kylmää konetta paikollaan kauan ilman että antaa kenkää kunnolla? Ja välillä tulee ajon jälkeen jonkiverran öljyä.
Ja toinen juttu ois se että miten pitäs lähtee säätöjä kattoon kun päivällä tuntuu että käy vähän rikkaalla, kun röpöttää ykkösellä piikin kohalla eikä ota välttämättä piikkiä mutta muuten kulkee aika hyvin. Mutta kun taas tulee ilta niin tuntuu että tehoa ois enemmän, jaksaa nostaa helposti keulaa vielä jollaki nelosella pikku nykäsyllä ja ykkösellä on puhdas piikki, ja tulppa on vaaleanruskea. Tällähetkellä neula laihimillaan ja 185 ps ja 42 tk-suutin...
manee- kirjoitti:itel toiminu iha täydellisesti koko kesän ja tälläkin hetkel, eile testasin millai se toimii tollai kylmäs ni iha vitu hyvi tuli sit keulittuu koko huittisten läpi vahingos ku tesmailin hiuka....
jalkapyörä kirjoitti:Mitäs mieltä porukka on noista 1988 luvun temmeistä? aattelin kakkos kevariks ostaa tälläse http://www.nettimoto.com/tm/enduro/1152977. paljo nois on hepoja ja saako noihi ees osia? xd BTW repeilen ton ulkonäölle xd