Ei lol korotin tänää riejua, tais mennä vähä liikaa : DDDDDDD. Näyttää iha kameliderbiltä : DDDDD
Ei värillä väliä, kunhan se on musta.
Rumilus kirjoitti:jesemaan kirjoitti:Rumilus kirjoitti:Onko jengil kytkimet lahoillu? Pitäis jo 3. kytkin ostaa...
Meinaatko kytkinvaijeria? Mulla meinaa ollu vähä ongelmii sen kaa
Ei ku koko kytkin. levyt taas varmaa ihan loppu. rupee luistaa jos ajaa esim 5. vaihteella n.40kmh ja vetää nopeesti kaasun pohjaan. Ei kyllä jää luistamaan, vaan ottaa parin sekunnin päästä kiinni. Varmaan tossa takarenkaalla ratsastamisen yhteydessä hajonnu..
-w-h- kirjoitti:Rumilus kirjoitti:jesemaan kirjoitti:Rumilus kirjoitti:Onko jengil kytkimet lahoillu? Pitäis jo 3. kytkin ostaa...
Meinaatko kytkinvaijeria? Mulla meinaa ollu vähä ongelmii sen kaa
Ei ku koko kytkin. levyt taas varmaa ihan loppu. rupee luistaa jos ajaa esim 5. vaihteella n.40kmh ja vetää nopeesti kaasun pohjaan. Ei kyllä jää luistamaan, vaan ottaa parin sekunnin päästä kiinni. Varmaan tossa takarenkaalla ratsastamisen yhteydessä hajonnu..
mul on siihe yks taktinen juttu minkä voin kertoo esim 5e summasta
migl kirjoitti:juu joo hurraa oon nyt aikalailla riejuun kallistumassa? syinä pieni kulutus, pitkä huoltoväli ja hieno ulkonäkö. saako tälläsestä puristettuu mitenkään sen +100kmh? vai pitäskö uutta myllyä laittaa kiinni? juu ja tosiaan kestääkös tällänen rieju pientä kikkailua? kuitenkin tekee joskus mieli eturengasta säästää ja ajaa keula kohti taivasta
e: paljon teillä mittarissa ja onko ollu suuria vikoja? nettimotossa ois http://www.nettimoto.com/rieju/smx/888962 tollanen peli ni oon sitä vähän katellu. onko 22tkm tollaselle paljon? ja 1600e paha hinta?