Aprilia RS/Tuono

tuomotk
Liittynyt:
5.5.2010 21:20
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut tuomotk » 29.5.2013 12:05

Siinä on ihan alkuperäispytty, eli männän saa sylinteriin kiinni niin, että m-renkaat eivät ole kunnolla paikoillaan? Hain Vähän sellaista että kusettaako huoltoliike vai onko sellainen yllämainittu asennusvirhe oikeasti mahdollinen?

EDIT: millä sitä laippaa kannattaa sitten viilata, miten ja kuinka paljon? Nimittäin tilauksessa juuri mitaka
Hardyy
Liittynyt:
7.8.2010 15:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Hardyy » 30.5.2013 9:30

Millasella pääsuuttimella kannattaa lähtee kokeileen jos pyörästä löytyy 154 polini, jollymoto sp, 34dellorto, vforce3 ja laippa ylhäällä?
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Sen1 » 30.5.2013 11:43

jerezi kirjoitti:Mikäköhän mun rääsäs on vikana ku se pätkii ajossa (huom. Pelkästään ajossa) 6000 rpm kohalla vaik hyppylanka on poissa ja rave 1 kiinni ja siin on myös arrow putkisto. Tulppa on kokeiltu vaihtaa ja iridium tulpan se jo rikko kertaallee... :paha:
Pääsuutin on 132 tk suutin 70 emulsiosuutin poissa ja vakio filtterin koppa kiinni ja vika ei tunnu et se ois bensansaannissa tai kaasarin säädöis.. :nörtti:


Jos sulla on vakio ilmansuodatin, hurjan kokoinen pääsuutin on ainakin tt-pyörään... Missä asennossa sulla neula? 125 pääsuutin nyt ainakin kiinni ja neula kohdalleen, alkaa toimia. Veikkaan et neula on liian rikkaalla. Kokeile laihemmalle. Jos toiminta paranee "vika" löytyi. Suutin on silti liian iso. Aika varma olen että tulppakin hajoaa sen takia että pyörii niin paksulla, iridium varsinkin.
Viimeksi muokannut Sen1 päivämäärä 30.5.2013 11:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Sen1 » 30.5.2013 11:44

Neulaksi ainakin k56.

Alitalia kirjoitti:Millasella pääsuuttimella kannattaa lähtee kokeileen jos pyörästä löytyy 154 polini, jollymoto sp, 34dellorto, vforce3 ja laippa ylhäällä?
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Sen1 » 30.5.2013 11:46

Huoltoliike varmaan sössinyt jotain. Jos on oikeankokoinen mäntä ja pytty ei ole kulunut järjettömästi, ei laippa voi mitenkään osua mäntään. Jotain on aina pielessä pahasti jos niin käy. Ennenkuin ostetaan uudet osat toi pitää ehdottomasti eka selvittää. Se ei mitenkään voi osua mäntään kun siinä on stopparit. Veikkaan että sulla on pyörä nyt sellaisessa paikassa huollossa ettei ne ymmärrä siitä... ;)


tuomotk kirjoitti:Siinä on ihan alkuperäispytty, eli männän saa sylinteriin kiinni niin, että m-renkaat eivät ole kunnolla paikoillaan? Hain Vähän sellaista että kusettaako huoltoliike vai onko sellainen yllämainittu asennusvirhe oikeasti mahdollinen?

EDIT: millä sitä laippaa kannattaa sitten viilata, miten ja kuinka paljon? Nimittäin tilauksessa juuri mitaka
Okkeez
Liittynyt:
7.8.2011 13:36
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Okkeez » 30.5.2013 14:21

Mikäs tos räsäs on ku ajoin töyssystä ja nyt kiertää paikallaan ja ajossa tasan 8000? Rave ja tulppa tsekattu
NiiN-Aina
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
8.7.2011 10:16
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut NiiN-Aina » 30.5.2013 14:39

tutkippa staattori/magneetto
tinuxi
Liittynyt:
27.8.2011 10:57
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut tinuxi » 30.5.2013 15:25

miten tässä 2012 räsässä menee tuo ilmaruuvi? kumminpäin se menee rikkaammalle? ku jotkut sanoo että kiinnipäin niin rikkaamalle ja toiset taas että auki päin nii rikkaammalle :roll: tai miten se menee 34mm lortos?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Miiggael » 30.5.2013 15:42

Rikkaammalle menee kun ruuvaat kiinnipäin
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 30.5.2013 16:09

Toistepäin ainaki 34 lortossa
migsu96
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.8.2012 16:47
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut migsu96 » 30.5.2013 20:13

jooh noni ei mikää ihmekkää ku on vähä probleemaa ku puristukset 45psi, oisko kellää suuntaa antavaa diagnoosia mitä kaikkee siel on menny ?
Jebex
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
20.10.2009 17:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Jebex » 31.5.2013 14:19

Yläpää auki ja tutkimaan.
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Sen1 » 1.6.2013 15:26

^^jaani^^ kirjoitti:Toistepäin ainaki 34 lortossa


kyl 34 lortossa on rikkain seos kun ruuvi on täysin kiinni.
34 lortto = ilmaruuvi, kiinni rikkain
28mm PHBH = seosruuvi, kiinni laihin

Kertoo myös aika paljon kummalla puolella kaasuttimen luistia ruuvi sijaitsee. Peräpäässä lähellä ilmanputsaria = ilmaruuvi
Luistin "jälkeen" kaasarin rungossa imukaulan lähellä = seosruuvi

Korjatkaa joku jos on vääriä väitteitä :D
aeroxman
Pyörä:
RS -07, SF2 -02
Liittynyt:
31.5.2008 14:03
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut aeroxman » 4.6.2013 16:04

Kyselläänpä vuorostaan täältä noista xenoneista. Eli 6000K 35W H11 tuli tuossa muutama päivä sitten ja pitäisi alkaa lyömään kiinni. Edelliset xenonit oli kytketty palamaan yhtäaikaa ja niiden johdoista meni jotain releitä/sulakkeita, joten voinko nyt lyödä nämä 35W vain suoraa kiinni ja thats it?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 4.6.2013 18:26

kyllä