^makke^ kirjoitti:SimplemÄÄn kirjoitti:Pyörittele tyhjäkäynnin säätöruuvia vielä kiinnemmäs ja kokeile olisko vaan siitä kiinni ettei luisti ole tarpeeksi ylhäällä.
Mikähän tk-suutin siellä on ja onhan ilmanputsari oikeasti puhdas?
Koitin tyhjäkäynnin säätöö ei auttanu. tk suutin on 48 ja putsari on ihan puhas kokeilin ilmankin ei toimi. Katoin tulpaa ja on iha musta, ja ennen ku alko temppuilemaa ni oli
5/5 säädöt ja tulppa oli maitokahvin värine.
SimplemÄÄn kirjoitti:Juurihan hän sanoi katsoneensa sen?
putsipa kirjoitti:Mistä mahtais johtua moinen, kun tulppa tykkää pettäää aina kun joutuu vähä kovemmille. Esim lähin tossa tuusulanväylällä ohittamaan autoo nii en ees ehtiny kaistaa vaihtaa nii alko vaa booaa. Tulpalla ei oo ajettu paljo, kun vasta ton tulpan pistin. Teki vanhallaki tulpalla ja vielä pahemmin. Mahtaisko johtuu siitä et on liian isot seokset ? 2.5% Vai tarviinko korkeemman lämpöarvon tulppaa ? Ei pitäis kaasarinkaa käydä mitenkää ylirikkaalla. NOZF 4 lovessa, 178 pääsuutin.
Alexir kirjoitti:putsipa kirjoitti:Mistä mahtais johtua moinen, kun tulppa tykkää pettäää aina kun joutuu vähä kovemmille. Esim lähin tossa tuusulanväylällä ohittamaan autoo nii en ees ehtiny kaistaa vaihtaa nii alko vaa booaa. Tulpalla ei oo ajettu paljo, kun vasta ton tulpan pistin. Teki vanhallaki tulpalla ja vielä pahemmin. Mahtaisko johtuu siitä et on liian isot seokset ? 2.5% Vai tarviinko korkeemman lämpöarvon tulppaa ? Ei pitäis kaasarinkaa käydä mitenkää ylirikkaalla. NOZF 4 lovessa, 178 pääsuutin.
Ei ole liikaa öljyä ainakaan...
Kato ilmanputsari ja varmista ettei käy rikkaalla. Jos käy rikkaalla ni tykkää syödä tulppia!
putsipa kirjoitti:Alexir kirjoitti:putsipa kirjoitti:Mistä mahtais johtua moinen, kun tulppa tykkää pettäää aina kun joutuu vähä kovemmille. Esim lähin tossa tuusulanväylällä ohittamaan autoo nii en ees ehtiny kaistaa vaihtaa nii alko vaa booaa. Tulpalla ei oo ajettu paljo, kun vasta ton tulpan pistin. Teki vanhallaki tulpalla ja vielä pahemmin. Mahtaisko johtuu siitä et on liian isot seokset ? 2.5% Vai tarviinko korkeemman lämpöarvon tulppaa ? Ei pitäis kaasarinkaa käydä mitenkää ylirikkaalla. NOZF 4 lovessa, 178 pääsuutin.
Ei ole liikaa öljyä ainakaan...
Kato ilmanputsari ja varmista ettei käy rikkaalla. Jos käy rikkaalla ni tykkää syödä tulppia!
Teki tota samaa jo laihemmilla säädöillä NOZD (?) 4 lovessa ja 170 pääsuutin. Ja tulppa oli sillo iha valkonen. Katon huomenna ton tulpa et minkä värinen se nyt on ku oon jonku verra näil uusil säädöillä ajanu. Voisko korkeemman lämpöarvon tulppa auttaa asiaa ?
mikkets kirjoitti:Kellään kokemusta vertexin kytkinlevysatsista kotarissa? Onko rahanarvoinen satsi vai kannattaako sijoittaa suosiolla orkkisosiin
http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=308_588_5407&products_id=7227
Alexir kirjoitti:putsipa kirjoitti:Alexir kirjoitti:putsipa kirjoitti:Mistä mahtais johtua moinen, kun tulppa tykkää pettäää aina kun joutuu vähä kovemmille. Esim lähin tossa tuusulanväylällä ohittamaan autoo nii en ees ehtiny kaistaa vaihtaa nii alko vaa booaa. Tulpalla ei oo ajettu paljo, kun vasta ton tulpan pistin. Teki vanhallaki tulpalla ja vielä pahemmin. Mahtaisko johtuu siitä et on liian isot seokset ? 2.5% Vai tarviinko korkeemman lämpöarvon tulppaa ? Ei pitäis kaasarinkaa käydä mitenkää ylirikkaalla. NOZF 4 lovessa, 178 pääsuutin.
Ei ole liikaa öljyä ainakaan...
Kato ilmanputsari ja varmista ettei käy rikkaalla. Jos käy rikkaalla ni tykkää syödä tulppia!
Teki tota samaa jo laihemmilla säädöillä NOZD (?) 4 lovessa ja 170 pääsuutin. Ja tulppa oli sillo iha valkonen. Katon huomenna ton tulpa et minkä värinen se nyt on ku oon jonku verra näil uusil säädöillä ajanu. Voisko korkeemman lämpöarvon tulppa auttaa asiaa ?
Mikä siel nyt on sisällä?