-unknown kirjoitti:Lave kirjoitti:Lave kirjoitti:Voi vitun vittu. Tänää teki säxä lämppärit satasen vauhista. 19000 ajettu, 8000 tolla männällä. En tiiä miten se noin teki mutta kone kuumenee paljon, ja syyläri ei yhtään... Putkessakin huomasin että oli tullut aika paljon väriä siihen tän päivän aikana. Voisko olla vesipumppu tai termostaatti menny rikki?
Kyllä se vielä viilettyään käyntiin lähti jne, mutta ajaa ei kehtaa.
Ainiin ja inssikin ois ens viikolla........
Päivitystä... Termostaatin keitin, aukesi kyllä, mutta en tiedä onko tarpeeksi auki? Vesipumppu näytti toimivan kun rattaasta pyöritti, en siitä sitten tiedä. Seuraavaksi pitää syylärit kattoa, kiertääkö niissä edes vesi.. Jos noista ei vika löydy niin mistäs helvetistä sitten?
Ota se vesipumppu kokonaa irti ja auki. Jos sinne on öljyä päässy, niin ei ihme oo jos ei jäähdytä.
Termostaatti joutaa kokonaan pois, jos et talvella aja.
Kannen tiivisteet missä kunnossa?
Otin vesipumpun irti, kaikki oli ok. Kannen tiivisteet myöskin ok. Pitänee koittaa ilman sitä termostaattia.