Atlas kirjoitti:moro, onko kellään tiedossa tota KTM oranssin RAL värikoodia eli pulveri värikoodi? esim, Kotarin oranssi runko? Ja mites saako tuolta Indy:ltä esim tota Hot Rodsin kampuraa settinä? elikkä jossa olis tiivisteet ja runkolaakerit sun muut mukana? Tai meneekö tuo BTO sportsilta Hot Rodsin kampura setti Exc:eehen vaikka lukee että olisi SX?
Koodi on ral 2009. Ainakin lähelle oikeaa. Löyty heti ensinmäisen kooklatuksen jälkeen...
Herranjesta, pistä nyt sinne sähköpostia tai ota luuri käteen ja soita.
Autetaan nyt kumminki, löytyy laakerit ja stefat indyltä.
Turhaan alat mistään bto sportilta tilaan, kun kalliimmaksi tulee + menee 3x enemmän aikaa.
Sx kampiakselin on kevyempi, mutta käy exc. Eli alavääntöjä hävii, mutta ylätehoisempi tulee.
Sakaaali kirjoitti:OziBo_ kirjoitti:Kyllä se A:kin siellä pelittää. Männänrenkaat on samat kuiteski, männässä vaan se 0,01mm ero
Itellä oli vanhan omistajan jäljiltä A mäntä sisällä ja vedot oli kadoksissa n. 40h ajetulla männällä. B mäntä sisään ni lähti vetää paljon paremmi et kyl siinä jotai eroo oli..
Mäntä ku mäntä, niin aina uuden jälkeen enemmän vetoja. Vaikka laitatki A jälkeen A.
tomppamo kirjoitti:Olisin kyselly, että mikä mittarissa on kun välillä näytti nopeuksia iha mitä huvitti ja nyt näyttää hetken aikaa nollaa kun lähtee liikkeelle ja sitten sammuu niin mikä on ?
Kato johtojen kunto. Varisnkin mittarin tyvestä olevasta nipusta. Vedä harmaa kutistesuoja auki ja tsekkaa johot. Hyvin yleinen vika.
popo kirjoitti:Joo eli ohjauslaakereita vaihtamassa ja uusien laakereiden mukana tuli 2 kumista O-rengasta mutta en löytäny sellasia kun otin vanhat laakerit pois niin mihinkähän noi kuuluis?
O-renkaat tulee laakereiden+ runkojen väliin.
Ps. miksi vaihdoit laakerit? Muista laittaa laakerirasvaa KUNNOLLA. Ei mitään sormen päällä hipasuja.