Pitää tästä lähtien parkkeerata perse aurinkoon päin
*Jusa* kirjoitti:Onkos kellään menny kierrosmittarin viisari ympäri, eli nyt se on väärällä puolella ja väpättää jossain 2-0 välillä. Miten mä sen saan takasin oikeella paikalle ??
Ratoo kirjoitti:*Jusa* kirjoitti:Onkos kellään menny kierrosmittarin viisari ympäri, eli nyt se on väärällä puolella ja väpättää jossain 2-0 välillä. Miten mä sen saan takasin oikeella paikalle ??
Kuulostaa hieman koomiselta. Ei millään pahalla mutta silti vain kuulostaa. Ei kyllä kierosmittarin kanssa ole ollut ongelmia, eikä mittarien kanssa muutenkaan. Paitsi yksi! En tiedä kuinka mittarin kello laitetaan aikaan, mutta eipä haittaa menoa.
Topi- kirjoitti:Tais olla nii et sitä mittariston alempaa nappia piti painaa aika kauan pohjassa ja sit pysty laittaan sen kellon
Topi- kirjoitti:Eihän sitä motarilla oo oikeen herkkuu ajaa millään nelitahtipyörällä, mut kyllä sielläkin pärjää.
Monet derbipojat on laitattanu 150cc pytyn samaiseen jammun koneeseen (en tiiä onko kukaan riejukuski??) ja kassun sekä änkän vaihto/(tyhjennys) tuo myöskin tehonlisäystä.
Ite oon vaihtanu tähän vaan vähä raskaammat välit, joilla oon mittariin ajanu 117km/h. (Painan sen +-60kg)
Ja tarkotus ois kesän aikana jotain piristystä tehä (just mahollisesti kassun ja änkän vaihto)
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Topi- kirjoitti:Tais olla nii et sitä mittariston alempaa nappia piti painaa aika kauan pohjassa ja sit pysty laittaan sen kellon
Nyt on kellokin laitettu oikeeseen aikaan