Koson mittari 139e ja identtinen lukuunottamatta kierrosmittaria. http://kauppa.mimoto.fi/product/814/kos ... -ba018b00-
Selezny kirjoitti:Itte tilasin xenonkauppa.fi(com?) BI-xenon muutos sarjan, makso joku 70€ jostain Kiinasta sais jollain 30€ mutta en veikkaan että nää cobrat on vähä laadukkaammat, ettei tarvi koko aikaa pelätä että menisi rikki. Ja hyvin on toiminut tähän asti ja on kirkkaat, ainoo vaan että toi umpio+ maski on niin paskoja ettei sitä valvoo saa näytetään tarpeeks eteen ilman patentteja.
Ittelläkin rupesi mittari sekoileen pari viikkoon sitten ja parin lyhyemmän mittarin pimenemisen jälkeen mara on ollut jo parikin päivää pihas mittari pimeenä pikku hakkaamisesta huolimatta. Joku kosketus häiriö siä varmaankin on, tarvii vähän aukoo ja kateela sitä kun kerkee. :/ Tietääkö joku paljonko Tillanen mittari maksaa. Edellinenkin omistaja ainakin kerran on sen mittarinkin vaihtanut :/
Samsungin autokorrekti
Jonttu_96 kirjoitti:2 tai 3 yleensä. Uus änkkä auttaa keulimista niin paljon ettet uskokkaan. Vääntöä ihan eri tavalla ja keuliminen helpottuu huomattavasti. Ittel ei tarvi nykästä yhtään jos nostan 2 vaihteel. 3 vaihteel liikautan vaan perseen silleen taakse nopeesti. Eli 3 ei tavi ees seistä ellei nopeus ja kierrokset oo tosi korkeella 3 vaihteeseen nähden. 4 vaihteel saa kyl rykästä sit jo tosi kovaa seisaaltaan.
E. Ja kun nostat 2 vaihteel nii kokeile vetää kaasupohjaan rajottimelle saakka ja päästät kytkimen niin ihmettelen jos ei nouse?
E2. http://m.youtube.com/watch?v=rJPP_yc6o7Y
Katoppa siinä tos 17s kohal 2 vaihteel. Nousee ilman rykäsyy vie isommastki vauhist 2 vaihteel. Ja sit jossai 1.01 kohal 3 vaihteel sillee et vaan vetäsen perseen nopeesti sillee taaksepäin