Ansta kirjoitti:Huoltoliike varmaan sössinyt jotain. Jos on oikeankokoinen mäntä ja pytty ei ole kulunut järjettömästi, ei laippa voi mitenkään osua mäntään. Jotain on aina pielessä pahasti jos niin käy. Ennenkuin ostetaan uudet osat toi pitää ehdottomasti eka selvittää. Se ei mitenkään voi osua mäntään kun siinä on stopparit. Veikkaan että sulla on pyörä nyt sellaisessa paikassa huollossa ettei ne ymmärrä siitä...
tuomotk kirjoitti:Siinä on ihan alkuperäispytty, eli männän saa sylinteriin kiinni niin, että m-renkaat eivät ole kunnolla paikoillaan? Hain Vähän sellaista että kusettaako huoltoliike vai onko sellainen yllämainittu asennusvirhe oikeasti mahdollinen?
EDIT: millä sitä laippaa kannattaa sitten viilata, miten ja kuinka paljon? Nimittäin tilauksessa juuri mitaka
Mulla just leipo ilmeisesti juuri tuon laipan takia.. Eli laippa oli päässyt jotenkin stoppareiden yli
Tuota laippaa ei nyt tähän hätään saa irti ilman dremeliä tms, niin ei voi tarkemmin kattoa. Eli uusi mäntä ja laippa tilaukseen. Mites tuo pytty, pitääkös sekin uusia? Ei mitään kovin isoja naarmuja, mutta parissa kohtaa tuntuu kynnellä pykälä
Nuo stopparikolot (?) vaikuttavat olevan ok, mutta ainakin toiselta puolelta on vähän kulunut pykälä matalammaksi. Kuvat linkkeinä niin enemmän pikseleitä.
http://imageshack.us/a/img823/4654/xx0a.jpghttp://imageshack.us/a/img824/2330/lb71.jpghttp://imageshack.us/a/img15/900/84xa.jpghttp://imageshack.us/a/img819/982/glcs.jpghttp://imageshack.us/a/img854/240/ga85.jpghttp://imageshack.us/a/img259/3563/j7z4.jpg