Mikä mahtaapi olla sopiva käyntilämpötila normiajossa? Että missä vaiheessa alkaa kannentiiviste palamaan. 110c? 120c?. Kun tuo koson mittari näytti nesteiden lämpötilaksi n.75c _tyhjäkäynnillä_, kun en ajamaan oo vielä päässy.
Settis kirjoitti:Mikä mahtaapi olla sopiva käyntilämpötila normiajossa? Että missä vaiheessa alkaa kannentiiviste palamaan. 110c? 120c?. Kun tuo koson mittari näytti nesteiden lämpötilaksi n.75c _tyhjäkäynnillä_, kun en ajamaan oo vielä päässy.
On nuo 18/57 välit kyllä perseestä Miitissä kuriton Detsi vei tuon pyöränmitalla, ei vaan jaksa oikein kulkea noin pitkillä väleillä, saati sitten kakspäällä Pitää kyllä vaihtaa vakiovälit takaisin, ei ollu kovin miellyttävä kokeilu.
Vuotaako muilta putken ja pytyn välistä jotain mustaa paskaa? Huomasin, että tekee noin niinkuin kaverin hussekin ja kannenpäälle kertyy kans aina välillä tollasta ihmetöhnää.
mikä yamahaa vaivaa ku ei oikeen tahdo käydä... työntäessä koittaa käynnistyä ja suhauttelee putkee... välillä pysyy jopa 5sekunttia. kaasarissa: 260ps + piperi ?
Xyzel
Pyörä:
Yamaha Dt 125RE X 2006, Derbi <3 Cagiva 125cc, Ex Ktm Duke 125 2011, Yamaha TT-R 600 2001, Skyteam Monkey "Kemmumanki" 150cc
Jos termostaatti toimii nii laske nesteet ja käytä pyörää hetki ja katot pyöriikö vesipumppu. Eli otat pois vesipumpunkopan ja käytät hetken konetta käynnissä.