takanakki15 kirjoitti:Moro, eli se ois mullaki tässä piikin hommaamine eessä, kotaria siis aatellu ja ei nyt muutakaa aluetta tälle löytäny... Eli, mitenkäs nää vanhemmat kotarit kestää (2003-2006 ja ihan vaan sen takia ku sillä tulee rässittyä nii ei kovin v*tuta ku nakkaa sen muutamankerran ympäri.. ) ,kun semmosia oon kattellu ja kavereilta kysyny mielipiteitä, tullu semmosta kommenttia että ei noi kestä, ei voi kestää ku on nii vanhoja.. Aattelin nyt siis kysyä teiltä, että minkälaisia nuo on nuo huoltovälit, eli öljynvaihot ym, kestääkö kovinki keulimista ja muutenki vähä rajumpaa ajoa jos huolta pitää ? Ja tärkeiimpänä, miten hörppii pentsiiniä satasella ? Kiituksia jo etukäteen asiallisista vastauksista !
SimplemÄÄn kirjoitti:Vaihtovirtaa sieltä kuuluu tulla, eli staattorin voisi olettaa olevan kunnossa jos sieltä jotain tulee.
Mittaa myös tuleeko lampun kantaan asti sama jännite kuin staattorin johtoon.
= jos ei niin sitten virtapiiri on avoin jostain kohtaa eli johdot hankautunut runkoon tai poikki.
Jos polttimot rikki niin jännitteensäädintä voisi sen perusteella epäillä.
Atlas kirjoitti:Ooraait, mutta mihinkään valoon asti ei vissii tullu virtaa. Ja sieltä staattorin yhdestä tuli ja se menee suoraan jännitteen säätimeen? Ja säätimestä ei tullu ulos virtaa, jotenka voisko olla että jännitteen säädin olisi rikki? Ja oon tsekannu kaikki piuhat ettei mikään kyllä ota maata, ja edellinen omistaja oli juuri vahtanut polttimon luultavasti vanha oli palanut ja uus ei varmaa koskaa syttynykkää ja vielä että siis mulla ei toimi etuvalo, takavalo , vilkut ja mittari joten kaikki valot muuten pyörä käy hyvin mutta voisiko olla sitte siinä jännitteen säätimes vika?
SimplemÄÄn kirjoitti:Atlas kirjoitti:Ooraait, mutta mihinkään valoon asti ei vissii tullu virtaa. Ja sieltä staattorin yhdestä tuli ja se menee suoraan jännitteen säätimeen? Ja säätimestä ei tullu ulos virtaa, jotenka voisko olla että jännitteen säädin olisi rikki? Ja oon tsekannu kaikki piuhat ettei mikään kyllä ota maata, ja edellinen omistaja oli juuri vahtanut polttimon luultavasti vanha oli palanut ja uus ei varmaa koskaa syttynykkää ja vielä että siis mulla ei toimi etuvalo, takavalo , vilkut ja mittari joten kaikki valot muuten pyörä käy hyvin mutta voisiko olla sitte siinä jännitteen säätimes vika?
Sanoisin että siinä säätimessä vois olla vika, jos/kun sieltä ei kerran mitään ulos tule vaikka ennen säädintä kuitenkin on virtaa..
marzi_ kirjoitti:Kertokaas kumpaa neulaa NOZE vai NOZF käytätte tähän vuoden aikaa ja entä kesällä? ja mitä pääsuutinta käytätte? Koko kesä pitänyt ajaa ilmat että pyörä täysin säädöissä vaikka kaikki konstit käyty useaan otteeseen läpi. Pätkii vähän yläkierroksilla. Huippuja on ottaa parhaimmillaa ehkä 130 14-42 väleillä. Vuosimallia 2006. Laitettu v-force 3 läpät ja putki on tt-putki.
osteriossi96 kirjoitti:takanakki15 kirjoitti:Moro, eli se ois mullaki tässä piikin hommaamine eessä, kotaria siis aatellu ja ei nyt muutakaa aluetta tälle löytäny... Eli, mitenkäs nää vanhemmat kotarit kestää (2003-2006 ja ihan vaan sen takia ku sillä tulee rässittyä nii ei kovin v*tuta ku nakkaa sen muutamankerran ympäri.. ) ,kun semmosia oon kattellu ja kavereilta kysyny mielipiteitä, tullu semmosta kommenttia että ei noi kestä, ei voi kestää ku on nii vanhoja.. Aattelin nyt siis kysyä teiltä, että minkälaisia nuo on nuo huoltovälit, eli öljynvaihot ym, kestääkö kovinki keulimista ja muutenki vähä rajumpaa ajoa jos huolta pitää ? Ja tärkeiimpänä, miten hörppii pentsiiniä satasella ? Kiituksia jo etukäteen asiallisista vastauksista !
hyvin kestää vanhatki, jos on huollettu. multa löytys ylimääräsenä 2004 exc jossa on kyllä 2010 kone jolla ajettu 90h konerempan jälkeen yms huollot tehty.
putsipa kirjoitti:marzi_ kirjoitti:Kertokaas kumpaa neulaa NOZE vai NOZF käytätte tähän vuoden aikaa ja entä kesällä? ja mitä pääsuutinta käytätte? Koko kesä pitänyt ajaa ilmat että pyörä täysin säädöissä vaikka kaikki konstit käyty useaan otteeseen läpi. Pätkii vähän yläkierroksilla. Huippuja on ottaa parhaimmillaa ehkä 130 14-42 väleillä. Vuosimallia 2006. Laitettu v-force 3 läpät ja putki on tt-putki.
Mulla itellä on tällä hetkellä NOZF 5 lovessa (alimmassa) ja tulppa maitokahvin värinen