Ei huomaakkaa, itsekin kiinnitin huomiota, kun annoni vähän kierroksia paikalla ollessani ja kuului vihellyksen tapainen sivu-ääni, itsehän en Varjolla ole vielä niin paljoa ajellut, että osaisin sanoa, onko imut-äänet noin voimakkaat vai onko nokka-akselin laakerit menneet. Kävin pienen parin kilometrin pätkän ajamassa motarilla kokeillakseni ja huiput jäi kauas normaalista 110-120kmh nopeudesta, tai ehkä Varjo sitten vain vaatii pitkän matkan ennen kuin kerää tuon.
E: Tänään kävin uudestaan ajamassa 10km motari pätkän edes-takaisin ja pienessä vasta-tuulessa kulki ~100kmh ja sitten pienoisessa myötä-tuulessa/tyynellä/sivu-tuulessa kulki ~110kmh. Putkethan tuohon on vaihdettu: Laserin tupla-putket, en tiedä onko niillä huippunopeuteen positiivistä vaiko negatiivistä vaikutusta huippunopeuteen. Kehtaiskos ihmiset, kertoilla mitenkäs teidän Varjo kulkee, että saan vähän kartoitettua/hahmoteltua, onko nuo nopeudet: a) hyvä, b) huono, c) kohtalainen vaiko d) täysin pers****ä.