Derbi DRD 125r

riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut riksu26 » 2.7.2014 16:03

Itekkin mietin tk säätöjä. Jos siinä kaasarissa on seosruuvi niin voi koittaa siitäkin säätää hieman rikkaammalle jos vaikka auttaisi.

Jos taas sytkäpuolessa olisi jotain niin luulisi että muutenkin oireilisi, mutta mene ja tiedä :D

Mulla entinen pyörä sammu kerran just tuollein keskellä kaupunkia kun heitti nopeasti laihalle, joten kokeile aluksi säätää kaasaria.
Gilera144
Liittynyt:
24.8.2013 20:04
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Gilera144 » 8.7.2014 22:28

Moi.
Minkä kokoista suutinta pitäisi laittaa? Derbi nyt täysin vakio. Tai kannattaako sitä vaihtaa ollenkaan? Ja voisiko joku ystävällisesti mitata putken pakuuden kohdasta josta änkkä tulee kiinni. Tietäisi että meneekö vanhempien derbien änkät tohon uuteen 2014 malliin. Sitten mistä saa tilattua derbiin änkkää? Mielellään suoraan menevä. Linkatkaa tähän alle niitä. Sitten niistä välityksistä. Minkälaiset välitykset kannattaa laittaa? Luin jostakin että olisi vakiona 14-50 välit. Kokemuksia?
Kiitos jo etukäteen.
Arska168
Pyörä:
Derbi drd 125
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
26.9.2013 22:23
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Arska168 » 9.7.2014 1:20

Ei sitä suutinta tarvii vaihtaa jos ei änkkää vaihda.
JL Tiimi
Pyörä:
Derbi drd 125 sm -14 pun.
Paikkakunta:
Joroinen
Liittynyt:
26.6.2014 18:19
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut JL Tiimi » 10.7.2014 23:00

No ei varmaan tartte, mutta kyllä mulla vaan kiihtyvyys/huiput parani kun jätin talvisuuttimen paikalleen (108) vapaasti virtaavalla änkällä sais olla vielä isompi koska ei saa säätöihi tollakaan.
Arska168
Pyörä:
Derbi drd 125
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
26.9.2013 22:23
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Arska168 » 22.7.2014 12:28

Onko muitten kaasu ollut tiukka? Mulla aika kovaa pitää vääntää mutta palautuu kumminkin ihan hyvin. Ideoita mikä siinnä voisi olla?
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Andis » 23.7.2014 17:40

Kannattaa kattoo että vaijeri pääsee liikkumaan hyvin ja ettei kaasukahvassa ole mitään vikaa. Usein jo pelkkä vaijerin rasvaus auttaa ;)
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
Eero98
Pyörä:
derbi drd sm125
Paikkakunta:
Kuortane
Liittynyt:
22.2.2015 14:47
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Eero98 » 22.2.2015 14:53

sain kans talven aikana omani dörbin kaasarin irti sieltä ja pisti 115 suuttimen ja nyt kun aloin kasaamaan kaikki meni siihen asti hyvin kun bensaa ei tule -> vika siinä kun siinähän oli alipainehana -> alipainetta ei tule tarpeeksi kaikki on niinkuin pitää... ite imaisin alipaine hanasta niin kaskumma pensaa tulee mutta koneen imu vaan ei riitä missä vika kun kaikki letkut ehjiä eikä vuoda mistää pitäääsikö vaan startata vielä vaan kauemman :s :s :roll: ? :itku:
Eero
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 2.3.2015 2:06

Voi olla bensansuodatin tukossa, tai käy liian laihalla.
bestname69
Liittynyt:
23.2.2015 23:17
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut bestname69 » 15.3.2015 3:57

morjesta!

mitkä välit teil näissä on? mulla on 14-50 menee 125kmh, painoo 70kg.
paljonkoha menis 13-57? meneeks näihi jt rattaat? :D
antonh-h
Liittynyt:
26.2.2013 17:49
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut antonh-h » 23.3.2015 0:57

Mikähän vikana derbi drd 125 2010 pyörässä ku lähtee huonosti käyntiin käy pari tahtia ja kastelee tulpan. Kun tulppa käytetty irti ja laitetaa uudelleen käyntiin sama toistuu.
akkesko
Pyörä:
Derbi drd 125 sm
Liittynyt:
10.5.2015 14:34
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut akkesko » 10.5.2015 15:10

Oisko kukaan kiinnostunut ostamaan g.p.r pörinä pönttöä? Laittakaa yv:tä :)
mato90
Liittynyt:
13.5.2015 19:35
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut mato90 » 13.5.2015 20:15

Multa löytyy tuollainen 2011 vuoden drd, josta katteet yms. vähän solmussa ja avain katkennut virtalukkoon.
Sellaista kysyttävää olisi, että mistä tähän saisi varaosia, mielellään suomesta? Ja käyköhän tähän muunkin mallin osat? Lukkopesälle tässä eniten on tarvetta, muttei tahdo mistään löytyä.
Onkohan tuo lukkopesän vaihtaminen/irrottaminen miten hankalaa? Mitä vähän olen silmäillyt, niin näytti olevan katkopulteilla kiinni, eli rälläkkää ainakin tarvitaan.
Cumort
Pyörä:
Derbi DRD 125SM
Liittynyt:
25.1.2014 20:46
Re: Derbi DRD 125_SM_

ViestiKirjoittanut Cumort » 8.6.2015 13:36

Tuli itekkin liityttyä tähän Derbikerhoon, muutama askarruttava juttu ois mielessä.

Kuinka paljon seosruuvi on auki vakiona, mulla on noin 2,5 kierrosta, käyntiin lähtee hyvin kun vähän kaasua avaa.

Pääsuutin vissiin vakiona kokoa 100, onko tätä vara suurentaa esimerkiksi 105 kokoon ilman muutoksia tekniikassa, mulla saattas itellä olla muutama m5 kierteellä oleva suutin.

Kolmas juttu, paljonko tähän 41mm Paiolin USD keulaan menee öljyä, Derbin jostain säätöarvotaulukosta katsoin että etujousituksen öljytilavuus on 3,9dl, per pumppu?
Arska168
Pyörä:
Derbi drd 125
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
26.9.2013 22:23
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Arska168 » 10.7.2015 19:03

Seosruuvista en osaa sanoa mutta tuntuu että kaikki tämmöstä derbit vaati kaasun antoa käynnistäessä.

Itellä on 105 suutin ja änkkä on vaihdettu ja tuntui olevan hyvissä säädöissä.

Ja kyllä 3,9 desiä per pumppu.

Sitten oma kysymys. Onko kukaan säätänyt venttiilejä pyörästään?
derpinisti
Pyörä:
derbi drd 125 2011
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
11.11.2015 21:42
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut derpinisti » 29.9.2016 19:26

Arska168 kirjoitti:Seosruuvista en osaa sanoa mutta tuntuu että kaikki tämmöstä derbit vaati kaasun antoa käynnistäessä.

Itellä on 105 suutin ja änkkä on vaihdettu ja tuntui olevan hyvissä säädöissä.

Ja kyllä 3,9 desiä per pumppu.

Sitten oma kysymys. Onko kukaan säätänyt venttiilejä pyörästään?



jep tätä venojen säätö oon itekki miettiny että olis kiva tietää et onko kukaan niitä säätäny ja millä kilsoilla niitä kannattasi kattoo :s