240turbo kirjoitti:Kyllähän näitten kuulus raskaillakin väleillä nostaa ku ite oon testannu miten räsällä nousis niin ei tarvii antaa kierroksia yli piikin ja pienellä nykäsyllä niin nousis keulimiskulmaan ja ^^jaani^^, voi hyvänen aika
^^jaani^^ kirjoitti:240turbo kirjoitti:Kyllähän näitten kuulus raskaillakin väleillä nostaa ku ite oon testannu miten räsällä nousis niin ei tarvii antaa kierroksia yli piikin ja pienellä nykäsyllä niin nousis keulimiskulmaan ja ^^jaani^^, voi hyvänen aika
jepjep, itekki räsällä näpäyttelin pari kertaa keulaa ilmaan mut se jäi sit siihne ko ei viittiny enempää
Joo o ai saatana on perse kipeä
Rajis- kirjoitti:Kyllä sen kuuluu pikkasen "klappaa", koska sehän on kelluva.
arskad kirjoitti:Tänään se sitten leikkas kiinni... 3500km oli vasta ajettu ja jätti tielle. Harmi etten saanut videolle, kypäräkamera oli päässä, mutta suljin sen vain puolituntia ennen leipomista. Olin jo pistämässä myyntiin kuukauden sisään...
aksunii kirjoitti:arskad kirjoitti:Tänään se sitten leikkas kiinni... 3500km oli vasta ajettu ja jätti tielle. Harmi etten saanut videolle, kypäräkamera oli päässä, mutta suljin sen vain puolituntia ennen leipomista. Olin jo pistämässä myyntiin kuukauden sisään...
Aijjai oootko avannu jo ja kattonu mitä kaikkee menee vaihtoo?